Rare krampen...

Discussion in 'Zwangerschap' started by Lin83, Aug 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lin83

Lin83 Lid

May 25, 2008
    41
    0
    0
    assistent manager
    Pernis
    Hoi!

Ik lag denk ik net een uurtje op bed vanacht toen ik ineens vette kramp in mn buik kreeg!
    Ik dacht eigenlijk dat ik niet goed werd ofzo, zeg maar diarree kramp...
    De kramp begon , werd heel heftig en verdween..Toen een paar minuten later nog 1...Maar niet in mn maag streek maar echt mn baarmoeder gedeelte zeg maar.. Lag op mn linkerzij en ben toen op rug gaan liggen, toen was het eigenlijk ook over..Heb dit vorige week ook al een keer gehad maar toen was het 1 kramp.
    Heeft iemand dit ook? Of weet iemand wat dit kan zijn?
    Vond het toch een beetje scary... :)

Liefs.x

2. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

Apr 3, 2008
    3,515
    1
    0
    Hoi Lin!

Kan het geen bandenpijn zijn? Ik heb hetzelfde (terwijl ik nog maar heel erg kort zwanger ben), en tegen mij is verteld dat het dat wel een kon zijn?
    Ik wou dinsdag even overleggen met de VK.

Liefs, Danielle

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik heb ook wel eens van die enorm heftige krampen, daar ergens rondom darmen/baarmoeder/weet ik veel wat nog meer :). Ze trekken ook altijd weer weg, dus ik ga er dan maar vanuit dat het niks is. Soms gaat het samen met (voor mij merkbaar) draaien van de kleine, soms is het minder verklaarbaar...
    Maar, als het niet aanhoudt en weer wegtrekt, zou ik me dus niet al te druk maken... Het is zo crowdy van binnen nu, dat er wel eens wat in de verdrukking wil komen, ik ga er namelijk maar van uit dat dat het is...

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Dat klinkt niet als bandenpijn maar als Braxton hicks contracties. Voorween dus. Die kunnen pijnlijk zijn en ook erg vervelend, maar zolang ze niet regelmatig komen en qua pijn toenemen, is er niets aan de hand. Je kunt ook onder de douche gaan staan. Wordt de pijn erger? Dan kunnen het weeen zijn. Zwakt het af? Voorweeen en niks aan de hand dus.

5. Lin83

Lin83 Lid

May 25, 2008
    41
    0
    0
    assistent manager
    Pernis
    Hai!

Ik weet iig zeker dat het geen bandenpijn is. Het voelt echt heel anders.
    Ik mertke idd wel dat de kleine vlak voor de krampen ontzettend hard zn best deed om me uit elkaar te drukken...Kreeg ook direct een harde buik.. Hihihi.
    Er gebeurd ook inderdaad zoveel van binnen..

X

6. Lin83

Lin83 Lid

May 25, 2008
    41
    0
    0
    assistent manager
    Pernis
    Vlinder: Ja daar dacht ik zelf eigenlijk ook aan...Ben mn borst al nat aan het maken dan voor de bevalling..Wat een hel.. :) :)

7. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ja, dat geeft de burger moed he haha. Ach, we moeten er allemaal doorheen en je krijgt er iets heel iets heel moois voor terug denk ik dan maar. Positief denken ;)

8. Lientje

Lientje Fanatiek lid

Nov 24, 2005
    4,063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik heb dit ook. In mijn vorige zwangerschap heb ik dit nooit gehad. Maar ik denk inderdaad dat het voorweeen zijn. Ik maak me er in ieder geval niet echt druk over, omdat ik weet hoe echte weeen voelen.

9. Lin83

Lin83 Lid

May 25, 2008
    41
    0
    0
    assistent manager
    Pernis
    Ja das ook zo :D Ga me er niet druk om maken. Hij zal er hoe dan ook uit moeten, heb me er bij neergelegd hahaha.
    Al die vragen ook: zie je er niet tegen op? Ben je niet bang?...Ehm neuh.. :) :)
    Moeders met ballen hahaha.
    Maarja lekker offtopic. Is te zien dat ik een dag alleen thuis ben.
    Meiden bedankt voor de reacties :D

X

10. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    kan het niet zo zijn dat je kleine zich gedraaid heeft, dus in een andere positie is bewogen of geschoten <--- hoe je het ook moet noemen..
    ik heb dit namelijk in mijn zwangerschap ook een keer of 3 gehad.... die erge pijn! meestal als ik in bed lag<-- daarna bleek dus dat mijn zoontje zich gedraaid had :rolleyes:
    grtz Ramona

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,159
    8,136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    indalingsweeen, had ik maandag ook, deed echt zeer, heb mn vk gebeld en die vertelde dat dit indalingsweeen zijn :)

Dit heten geen voorweeen maar oefenweeen. Voorweeen krijg je ietsje later.

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,159
    8,136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    De oefenweeën die je tussen de achtste week en de vierde week voor de bevalling hebt, worden ook wel indalingsweeën genoemd. Deze weeën zorgen er dan ook voor dat je baby met zijn hoofdje helemaal onder in je baarmoeder komt te liggen, zodat hij klaar ligt voor de geboorte. Tijdens de indalingsweeën voel je, behalve de golvende beweging van je spieren, een pijnlijk, trekkend gevoel in je onderbuik.

Share This Page