Hai Meiden, Op de 15 heb ik mijn ei gehad. Vorige week kreeg ik last van een koortslip terwijl ik dat 5 jaar lang niet gehad heb (lage weerstand maar kan het niet verklaren) Verder had ik veel last van mijn maag, geen maagzuur ofzo maar echt last van mijn maag.... Als ik wat gegeten had zat ik meteen vol. Terwijl deze week ik juist honger heb.... Verder heb ik al twee dagen dat ik om niets kan huilen (normaal huil ik zeker niet snel ongeveer 9mnd terug voor het laatst).... Maar echt HUILEN alsof de wereld vergaat en dan meteen weer lachen om vervolgens weer te huilen.... Mijn man vroeg gisteren wat er allemaal gaande was in mijn lijf hij snapte niet meer van mij.... (hij trooste me wel heel lief) En ik vergeet er nog bij te zetten dat ik super onzeker niet over dit alls maar over mezelf... Normaal heb ik hier geen last van, ik leid niet aan hoogmoedswaanzin maar ben normaal tevreden overmezelf en maar me niet druk. Nu vraag ik me af ben ik wel lief genoeg, leuk genoeg, houd mijn man nog van mij.... Ik ben net een PUBER!! Maar de 29 zou mijn NOD moeten zijn het is nu 5 dagen ervoor.... en heb al een week last... Herkent iemand dit????
Het kan wel hoor! Ik dacht dat ik 4wkn zwanger was, omdat het IVF was, maar ik was pas 3wkn zwanger maar ik had wel al echte symtomen. Dus het kan heel goed dat je tijdens de innestellingsperiode al klachten heb die op de zwangerschap lijken. Ik had ook al heel snel een positieve test
Het kan! Ik kreeg 5 dagen na mij eisprong allerlei vage 'kwaaltjes' als moe, misselijk, hoofdpijn, rugpijn, concentratieproblemen en gewoon een vreemd gevoel.... en pas 10 dagen later (dat was 1 dag voor mijn NOD) testte ik positief.....!
Had jij dan wel al eerder getest? Ik kon het niet laten en heb vanochtend getest met zo'n gevoelige test van test point.... Nou die was negatief, maar toch kan ik er niets aan doen en heb het idee dat er toch iets aan de had is, maar is allemaal erg vaag zo.....8)