Zoals jullie aan mijn banners kunnen zien ben ik al een paar dagen overtijd. Had eigenlijk woensdag al ongi moeten worden maar met manlief afgesproken het weekend pas te testen. Ik heb sinds mijn eisprong erg veel klachten gehad zoals errug moe, rugpijn, meer pukkels dan anders, pijn in mijn onderbuik (soort krampjes steeds) gevoelige borsten/tepels, hoofdpijn etc. Aangezien manlief vanochtend vroeg weg moest heb ik om half 7 getest. Zo negatief als het maar kan. Ik heb de digitale test van Clearblue die met zwanger/niet zwanger. Wat moet ik nu doen? Mijn ongi is namelijk (volgens mij) nog ver te zoeken.
de digitale heeft ook meer hcg nodig om posi te testen misschien moet je alvast een gewone test doen ik duim voor je meid
Als je al 3 dagen overtijd bent zou hij toch wel positief moeten zijn. Hopelijk een andere test wel positief en anders afwachten wanneer je ongi wordt. Ik duim voor je.
Ik vond al dat ik zo'n lange cyclus had de eerste keer. Gelukkig bleef hij wel ongeveer gelijk maar als ik nu al richting de 40 ga wordt ik er niet echt blij van! Had zo gehoppt dat de clearblue postitief was!
ik ben morgen een week overtijd terwijl de 2andere keren cyklus had van 28 en 29 dagen en ik test ok negatief
Ik heb een kruitvattest gekocht die ga ik morgenvroeg maar proberen. Hopelijk is hij positief anders word ik gek!
ik ben zoals je ziet ook al paar dagen overtijd en heb met de kruitvat test heel vaag een 2de stree gekregen het is per vrouw verschillend er zijn vrouwen die in de 3de week al positief testen en er zijn vrouwen die een week later positief testen heel veel succes gr maria
Ik heb vanochtend weer getest, dit keer met kruitvattest. Wij zagen een heel licht streepje! Gaan van de week nog een test doen in de hoop dat hij dan duidelijker is!
Zolang je niet menstrueert zou ik hoop houden! Zou inderdaad heel goed kunnen dat je een paar dagen later wel positief test. De 'klachten' die je hebt komen mij in ieder geval heel bekend voor in de 2 weken voor ik ongesteld moest worden.
Suus, kan goed zijn dat je eisprong wat later was dan je had gedacht en dat je eerste test daarom te vroeg en negatief was.... hoop dat je deze week twee dikke roze strepen kan zien! Liefs Kirby