Onregelmatige cyclus, symptomen en toch een negatieve test..

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Moosje, Dec 23, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moosje

Moosje Actief lid

Nov 26, 2006
    114
    0
    0
    Zeeland
    Pffffffff... ik snap er niets meer van! Was er dit keer echt van overtuigd dat het nu raak was! Sinds afgelopen zondagavond echt buikkrampen/ steken en een misselijk gevoel. Half de week kwam daar nog rugpijn bij en veel afscheiding, dus ik dacht: appeltje eitje! Maar helaas....vanmorgen was ik al vroeg wakker, ging testen en NEGATIEF! Ik zit nu op dag 39 van mn cyclus, maar ik menstrueer onregelmatig (36-33-36-51-41-?), dus weet niet goed waar ik aan toe ben! Zou het kunnen zijn dat ik toch nog te vroeg getest heb en dat er toch nog een kansje is dat ik zwanger ben? Wie heeft dit ook al es meegemaakt?

2. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

Aug 23, 2006
    1,714
    0
    0
    zuid holland
    Heb het zelf niet mee gemaakt, maar zie dat je al langere cyclus' heb gehad, zou kunnen dat je gewoon te vroeg getest hebt

Ben druk aan het duimen hier voor je [-o<

Dikke knuf daantje

3. Moosje

Moosje Actief lid

Nov 26, 2006
    114
    0
    0
    Zeeland
    Ik hoop het maar...wordt hier gewoon erg onzeker van! Was er gewoon zo van overtuigd dat t dit keer raak is! Maar goed, nog steeds geen :evil: dus ja, we houden maar moed! Heb ook wel es ergens gelezen dat als je zo'n lange cyclus hebt, de kans heel groot is dat je geen eisprong hebt. Misschien dan toch maar naar de dokter als t weer zo'n lange cyclus word? Of denk je dat t hier te vroeg voor is?

4. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

Aug 23, 2006
    1,714
    0
    0
    zuid holland
    He meis, je kan natuurlijk altijd naar de dokter gaan. Als je er erg mee zit zou ik dat zeker doen. Daar is ie voor toch?

Kan me echt goed voorstellen dat je erg loopt te balen, maar probeer het een beetje los te laten
    ( komt weer iemand met dat goeie advies :oops: ;) )
    En probeer een beetjevan de komende dagen te genieten..

Hou me maar op de hoogte!

Dikke knuf daantje

5. Moosje

Moosje Actief lid

Nov 26, 2006
    114
    0
    0
    Zeeland
    Bedankt voor je lieve steun! Ben ondertussen al weer op dag 40 beland van mn cyclus en wacht maar rustig af wanneer ik ongesteld wordt....we hopen natuurlijk van niet, maar goed. Mocht ik toch ongesteld worden, dan neem ik toch maar contact op met mijn huisarts...ben er op de een of andere manier niet zo gerust op....Heb de afgelopen jaren ook al heel wat schimmelinfecties en blaasontstekingen gehad..hopelijk heeft dat geen invloed op het hele gebeuren....

Hoe lang heeft het bij jou geduurd voordat je zwanger was?

Liefs xxx

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

heeej moosje..

ik zou met testen de langste cyclus aanhouden, dus met dag 51. En zelf zou ik eerst tempen voordat je naar de huisarts toe gaat. want die vraagt vaak je templijst. daaruit kun je ook zien of je een eisprong heb gehad of niet.

7. Moosje

Moosje Actief lid

Nov 26, 2006
    114
    0
    0
    Zeeland
    Kan je dan ook temperaturen met zo'n oorthermometer? En dan elke ochtend voordat je opstaat op hetzelfde tijdstip toch? Pffff..ben nog steeds niet ongesteld, dus heb stiekem nog wel wat hoop.

Toch hebben we echt elke kans benut...vanaf de dag dat ik niet meer ongesteld was tot nu hebben we om de dag geklust...helaas nog zonder resultaat... :(

Liefs xxx

8. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

Aug 23, 2006
    1,714
    0
    0
    zuid holland
    Het tempen is zeker een goed idee, zou je alleen niet zo durven zeggen of een oor termometer net zo precies is als een "gewone" termometer.
    Je hebt ook een forum met onderwerp tempen. Ik denk dat er daar wel meiden zitten die je er alles over kunnen vertellen...

Ik heb erg veel geluk gehad, ben eind juni met de pil gestopt, de eerste cyclus duurde rond de 6/7 weken daarna gelijk rond de28/30 dgn.
    Ben nu met de 3e/4e poging al zwanger(ligt er aan of je de 1e ronde mee telt, zijn we niet echt heel erg bezig geweest ;) )

Deze ronde had ik trouwens (bijna) nergens last van, ging er eigenlijk van uit dat ik gewoon ongi zou worden :eek: :)

Hoop dat het bij jou ook zo snel gaat

Fijne dagen en dikke knuf daantje

9. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nope niet met een oorthermometer tempen.

maar als je nu aan het eind van de cyclus bent heeft het niet veel nut op te tempen hoor. dit is om je eisprong te dedecteren!

groetjes

10. Moosje

Moosje Actief lid

Nov 26, 2006
    114
    0
    0
    Zeeland
    Iedereen fijne kerstdagen gehad?

Ik ben ondertussen op dag 43 van mn cyclus aanbeland en nog steeds geen :evil: te bekennen! Heb wel al een paar dagen last van slome darmen....ben geloof ik al zo'n 4 dagen niet naar de wc geweest....heel vervelend! Verder zijn mn tepels wel iets gevoeliger dan normaal, maar niet overdreven. Mn misselijk is er nog, maar dan wel met vlagen. Vind t wel raar dat ik vorige week echt extreem misselijk was (met opkomend zuur..) en dat ik toen echt ongesteldheidspijn had...Nu is alles wel een stuk minder geworden. Iemand die dit ook heeft meegemaakt en uiteindelijk wel positief testte?

Heb besloten dat als ik zaterdag nog niet ongesteld ben er dan toch maar een testje tegenaan gooi en mocht ik ongesteld worden, dat ik dan langs de dokter ga!

Share This Page