Vermoeden geslacht

Discussion in 'Zwangerschap' started by Crazy angel, Apr 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

klopte jou vermoedens?

1. Nee, werd/word een jongen

2. Nee, werd/word een meisje

3. Ja, werd/word een jongen

4. Ja, werd/word een meisje

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

Jan 13, 2008
    794
    0
    0
    Hoi hoi,

Wie van jullie had het sterke gevoel, dat die wist wat het geslacht van de baby zou zijn en het klopte?

Ik heb het sterke gevoel dat die van mij een meisje is. Weet het gewoon 100% zeker.
    Ik kan niet wachten tot de 20 weken echo wanneer het zeker is.

2. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

Apr 5, 2011
    2,221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Wij zelf EN iedereen in onze omgeving zeiden dat we een jongetje zouden krijgen. Iedereen was er 100% van overtuigd. Ik grapte nog dat als we dan toch een meisje zouden krijgen, het de grap van de eeuw was :D

En tadaaaaa! Inmiddels bij 5 echo's bevestigd dat we een meisje krijgen!! Hihi heeft ze nu toch al mooi iedereen goed tuk gehad :D

3. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Bij mn vorge zwangerschap dacht ik een meisje maar het is toch echt een knul geworden hahahaha

Nu heb ik weer het idee dat het een meisje is maar of dat klopt zien we over 20 weken pas ;)

xxx

4. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    bij mij klopte het 3x... 2 jochies en nu een meid!

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

nee zat er beide keren helemaal naast :) :) :)

volgens mij is een meisje vaak de wens van de gedachte ;)

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Bij mijn dochter heel sterk het gevoel dat we een meisje gingen krijgen en dat bleek te kloppen. Ook van gedroomd.
    Deze keer weet ik het niet zo: altijd gevoel gehad dat we er nog een meid bij zouden gaan krijgen, maar met 8 weken gedroomd van een jongen. We zullen zien, nog een week of 7 geduld en dan weten we het hopelijk ;)

7. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Bij mijn dochter wist ik het ook 'zeker' van te voren. En dat klopte dus ook.

Bij deze zwangerschap vermoede ik eerst een tweeling, wat bij de echo niet bleek te kloppen en verder denk ik dat dit een jongen gaat worden, maar dat weten we nog niet.

8. Shirleytje26

Shirleytje26 Actief lid

Mar 4, 2012
    443
    0
    0
    Rotterdam
    Bij de eerste dacht ik een jongen zelfs na bevestiging van de echo dat het toch echt een meid werd twijfelde ik nog steeds maar dat kwam omdat iedereen aan mijn buik dacht te zien dat het een jongen werd het is toch echt een meid geworden.

Nu bijna 17 weken zwanger in het begin dromen gehad dat ik jongenskleding aan het kopen was.
    Vandeweek geslachtbepaling echo gehad en daar kwam dit keer dus wel uit dat het een jongen word en nu heb ik dus tog die twijfel dt het mischien toch een meid word wacht gewoon even de 20 weken echo af.
    Maar of die twijfeldan weg is dat weet ik niet hihi

9. Syrse

Syrse Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    1,157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen we eraan begonnen wou mijn man héél graag een meisje, en ik heel graag een jongetje. Ik ben nu 13 weken... en ik heb gewoon het idioot gekke gevoel dat het een meisje is. Kan niet wachten tot binnen 3 weken, dan kunnen we al eens piepen.

Allebei is meer dan welkom hoor, maar momenteel zegt er iets 'meisje'.

10. ladytwister

ladytwister Bekend lid

Jan 29, 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    bij onze eerste had ik vanaf het moment dat we positief teste het gevoel dat het een meisje zou worden en dat werd het dus ook en nu bij deze zwangerschap denk ik weer een meisje te krijgen maar helaas moet ik nog even tot 26 april wachten om te kijken of ik inderdaad gelijk ga krijgen aangezien de rest van de familie en vrienden en ook mijn man denken dat het een jongen word

11. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Vanaf dag 1 dat we wisten dat we een kindje krijgen, zei ik al dat we een jongetje gemaakt hadden :D en t klopt!

12. Butterfly30

Butterfly30 Actief lid

Nov 29, 2011
    247
    0
    0
    Emmen
    Ik was er heilig van overtuigd dat we een zoontje zouden krijgen, zelfs tijdens het shoppen met mijn beste vriendin viel het haar op dat ik eigenlijk alleen bij de jongenskleding keek.
    Maar bij de extra echo bij 17 weken zeiden ze een meisje, en toch twijfelde ik nog hihi maar het is bij de 20 weken echo bevestigd door twee gyneacologen.

13. oboemasbaby

oboemasbaby Actief lid

Feb 11, 2010
    416
    0
    0
    NULL
    provincie Utrecht
    Ik had bij de eerste de wens voor een jongen maar ook het gevoel. En dat klopte.
    Nu ben ik 8 weken zwanger van de 2e. En heb sterk het voorgevoel dat het dit keer een meisje is. :) Ik hoop het maar we moeten nog even wachten. Misschien dat ze met de nekploometing stiekem kunnen kijken. En anders 20 weken echo..Dus nog even geduld.
    Mijn vriend zegt dat hij alleen jongens maakt. haha. We zullen zien wie gelijk heeft.

14. Snowy09

Snowy09 Actief lid

Aug 13, 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    Bij alle 3 de zwangerschappen klopte zowel mijn gevoel als die van mijn vriend

15. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    Ik weet ook vanaf het begin af aan zeker dat wij een jongen krijgen, vraag me niet waarom het is een gevoel. Iedereen in onze omgeving denkt ook een jongen, wat het daadwerkelijk is, daar moeten we nog even 16 weken op wachten haha.

16. wanda73

wanda73 Actief lid

Dec 24, 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Ik heb sinds de terugplaatsing van 1 bevruchte eicel van 6 december 2011 het gevoel gehad dat ik een jongen zou krijgen en mijn vermoeden is vandaag bevestigd via de 20 weken echo!!

17. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

Jul 25, 2010
    4,056
    884
    113
    Ik wist het ook zeker, maar ging door mijn omgeving (iedereen zei dat het een jongen werd) wel even twijfelen. Toen we het op de echo zagen was het voor mij niet echt een verrassing, meer een bevestiging hihi! ;)

18. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    1,613
    0
    36
    Hier dacht ik een meisje en klopt ook

19. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Sassie, weet je ondertussen al of het een jongen of meisje is?:p

20. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Man en ik wisten zeker dat we een meisje zouden krijgen, werd ook drie keer bevestigd na echo........terwijl omgeving dacht een knul..

En wat blijkt....het is toch echt een knul, een piemeltje en balzakje duidelijk in beeld gehad op de 20 weken echo..

Voor de zekerheid de eerste kleertjes unisex gekocht, je weet maar nooit, maar ik geloof er nu wel in dat het idd een knul is. Heb zo duidelijk de piemel gezien!

Share This Page