Kindje 3 maand, onrustig drinken!

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door touwtje, 30 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. touwtje

touwtje Actief lid

14 apr 2010
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb een vraag, mijn zoontje is nu 3 maand en drinkt sinds 3 dagen wat onrustig! Ik geef hem altijd beide borsten 10 minuten, maar nu als hij 1 borst heeft gehad drinkt hij uit die andere onrustig, laat allemaal los en als ik hem dan stimuleer om te drinken begint hij te huilen!

Heeft hij dan gewoon genoeg gehad? Hij lijkt wel tevreden, lacht en heeft gewoon plasluiers! Hij is nu wel verkouden, heeft dat er misschien mee te maken?

Groetjes

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    ws verkouden. Zit het neusje dicht? Heeft het kindje last van de oortjes? Is het aan iedere borst of aan 1 kant?
    Kijk het even aan. ws hangt het samen met verkoudheid. Vaak kleine slokjes geeft hem een kans zijn antistoffen aan te vullen en weerstand op te bouwen!

sluit ook spruw uit.

Succes!

3. touwtje

touwtje Actief lid

14 apr 2010
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi,

Bedankt voor je reactie! Het is alweer over gelukkig! Nee hij had geen zere oortjes en ook geen spruw! Misschien een sprongetje? Maar het gaat weer goed!

Groetjes Karlijn

4. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    Fijn om te horen, Karlijn. Volgende keer weet je dus dat je het even aan kunt kijken en waar je aan kunt denken ;)

Deel Deze Pagina