Heel erg verwarrend, wat moet ik hier nu mee?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Thunder, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thunder

Thunder Bekend lid

30 apr 2014
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Even wat met jullie delen, om het van me af te schrijven en misschien wat helpende reacties te krijgen.

Ik heb een naar verleden met mijn eerste zwangerschap en nasleep, dus dat we weer proberen zwanger te worden is voor mij heel spannend. Niemand in onze omgeving weet het en dat wil ik graag zo houden.

Ik heb lange cyclussen. Als ik menstrueer verloopt dit altijd via een zelfde patroon qua bloedverlies en buikpijn.

Nu heb ik 4 mei begon mijn laatste menstruatie. Ik heb mijn eisprong waarschijnlijk rond 24 mei gehad (gezien slijm en een positieve evaluatietest en dag erna spotting). We hebben op de juiste momenten gemeenschap gehad.

Ik heb aardig wat 'zwangerschapssymptomen' ervaren. Een paar opvallende:

Vanaf 29 mei kreeg ik zere borsten (dit heb ik nooit), dit werd rond 31 mei heel erg (wakker worden au au en over een drempel fietsen ai ai) een paar dagen, inmiddels is het ineens weer minder georden, maar nog steeds in mindere mate aanwezig.

Zondag 1 juni had ik bij t niezen een enorm felle pijnsteek in mn baarmoeder. Ik verloor roze slijm. Daarna niet meer gehad.

Verder de afgelopen week met vlagen zeurend/misselijk/drukkend gevoel in baarmoeder. Maar geen menstruatiekramp.

Vanaf 2 juni (dus nu al een week!) heb ik bloedverlies. Het is in totaal misschien een inlegkruisje vol denk ik. Het is alleen met afvegen. Meestal bruin, maar heb ook een keer wat weefseltjes (bruin/zwart) gehad en ook vier keer een helder rode veeg bloed. Elke keer bij het helder rode dacht ik nou ik ben ongesteld. Kom maar door, dan weet ik waar ik aan toe ben. Maar het heeft nog steeds niet doorgezet.

3 juni in de avond negatieve zwangerschapstest.

Het meest logisch vind ik dat ik menstrueer...maar het is wel een heel vreemd verloop, herken het totaal niet. Veel te vroeg en veel te weinig (heb altijd heftig bloedverlies een aantal dagen). Maar wel met helder rood erbij dus! Innestelling lijkt me door de lengte van een week en het rode bloed ook niet logisch. Ik heb natuurlijk zitten googlen en dan ben ik bang voor een bbz, maar dat zal wel overdreven zijn. Ik ben bij elk toilet bezoek gespannen wat ik weer zal zien, dus van me afzetten lukt maar matig.

Ik durf gewoon niet te testen (heb nu ook geen test in huis trouwens) omdat ik denk 99% kans dat ik niet zwanger ben en ik word elke keer zo geraakt door die witte testen.

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je hebt lange cyclussen. Hoe lang zijn die dan?

3. Thunder

Thunder Bekend lid

30 apr 2014
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    In t verleden was het kortste 35 dagen, meestal veel langer. Ze werden na mijn eerste zwangerschap steeds korter en regelmatiger. Het laatste half jaar zelfs 31 dagen, daar was ik heel blij mee. Maar de cyclus hiervoor die was 36 dagen.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Misschien kun je je huisarts even vragen wat je hiermee aan moet? Al zal die vast ook zeggen dat je eerst een zwangerschapstest moet doen.......

5. Thunder

Thunder Bekend lid

30 apr 2014
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als t morgen nog steeds niet doorzet moet ik maar een test kopen sowieso.

En misschien hoe dan ook even de huisarts vragen, zowel bij nega als posi.

Iemand verder die dit herkent?

6. Thunder

Thunder Bekend lid

30 apr 2014
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    OH GOD hij is positief! En t streepje wordt ook steeds donkerder in de tien minuten..duidelijke streep! Ik heb nog steeds bloedverlies. Gister nog helder rood ook.

Ben helemaal aan het huilen en trillen...dacht het zal wel niks zijn dus doe een test..zit ik hier...niemand thuis. Oh jee oh jee helemaal overrompeld.

7. Thunder

Thunder Bekend lid

30 apr 2014
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    #7 Thunder, 10 jun 2014
    Laatst bewerkt: 10 jun 2014
    Ik kan vanmiddag bij de huisarts terecht in elk geval.

8. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Adem in, adem uit. Wat een spanning, fijn dat je zo snel bij je HA terecht kunt.

9. Thunder

Thunder Bekend lid

30 apr 2014
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfoe...inderdaad blijven ademen... dankje!

Ik heb net ook al een topic geopend in 'symptomen'. Weet niet of het mag. Maar ik had echt even reactie nodig.

10. AnnieF

AnnieF Actief lid

7 sep 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tjonge...wat een toestand!
    Maar...je bent zwanger!! Gefeliciteerd! Ik hoop voor je dat het goed mag blijven gaan.

11. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

15 apr 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je zwangerschap, laat je het weten van de huisarts?
    Ik hoop dat alles goed mag gaan, ik begreep je angst voor het testen heel goed

12. Thunder

Thunder Bekend lid

30 apr 2014
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik laat het weten.

Net clearblue gehaald die zegt zwanger 2-3 weken.

13. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Spannend zeg... ben benieuwd..

14. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    jeetje meid! rustig aan!! al bij de HA geweest? alvast gefeliciteerd he!! hoop dat het een plak beebje is!!!!!!!!!!!!!!!

15. Thunder

Thunder Bekend lid

30 apr 2014
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Huisarts heeft me doorverwezen voor een vroege echo. Die kan pas over twee weken op zn vroegst. Afwachten dus.

Na de verwijzing meteen gebeld. Ik heb een telefoonnummer van de vroege zwangerschappoli gekregen en die mevrouw was heel aardig. Afspraak is nu dat ik af moet wachten, in het gunstigste geval houdt het bloeden in de komende twee weken op en dan hoef ik verder niks meer te laten horen. Dan heb ik gewoon een echo bij de verloskundige met 8 weken (ik loop sowieso bij de verloskunde in het zkhuis ivm voorgeschiedenis). Of het bloeden kan erger worden, dan zal het waarschijnlijk een miskraam worden zei ze en dan kan ik dat op z'n beloop laten. Of als laatste optie een bbz, maar dan zou ik ineens acute pijn moeten krijgen en dan moet ik meteen naar de eerste hulp. Als het zo nog twee weken doorgaat met mild bloeden en geen pijn, dan moet ik na die twee weken weer bellen en doet ze een vroege echo.Ze zei in elk geval dat het niet ongewoon was en dat het best goed kan blijven gaan.

Deel Deze Pagina