Onzeker en ook wel een beetje gefrustreerd.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Djingo, 19 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djingo

Djingo Niet meer actief

Wij zijn bezig voor een tweede kindje.
    Bij onze dochter ging het allemaal heel vlotjes, zwanger in de 2e ronde.
    Nu zitten we inmiddels in ronde 5 en ik ben ben bang dat het ons weer niet gelukt is en dat het ook nog wel een tijd zal duren.
    Ik weet dat het helemaal nog niet lang is, maar zo voelt het wel en ik voel me er verdrietig door.
    Ik doe genoeg leuke dingen en heb genoeg afleiding, maar toch. Dat wachtbankje is zo killing. Ik ben gewoon bang dat het niet lukt.
    Wie geeft me een schop onder mijn kont?

2. Celia2

Celia2 Actief lid

22 apr 2009
    204
    0
    0
    Zwanger in de 2e ronde is meer uitzondering dan regel dus gewoon rustig afwachten. Een jaar is heel normaal. Klinkt heel lang, is het ook, vooral als je iets graag wilt, maar ik zou me nergens druk om maken als ik jou was.

Succes.

3. Melgje

Melgje Niet meer actief

het wachten is ook Killing, maar je kan er alleen maar door heen gaan. Het is inderdaad herkenbaar dat nummer twee langer op zich laat wachten dan het eerste kindje.

Ik ben al lang blij en gelukkig als die wens ooit uit komt. Als mij vertelt zou worden het duurt nog twee jaar maar dan lukt het wel zou ik er voor tekenen!!! Helaas kan dat niet en is dit een van die dingen waar je geen controle over hebt.

Ik denk dat heel veel mensen, buiten dit forum dan, zich helemaal niet beseffen wat een wonder het kan zijn om zwanger te raken en te blijven.

4. Brabootje

Brabootje Actief lid

11 feb 2013
    395
    1
    18
    NULL
    Je bent verwend, dat waren wij ook bij de eerste. Het wachten is verschrikkelijk, afleiding zoeken is de beste remedie.
    Houd hoop, is het nu niet raak, dan misschien (hopelijk) een volgende ronde wel. Er zit helaas niets anders op.. Succes!

5. Birdies

Birdies Actief lid

18 jul 2014
    207
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben je misschien nog aan het ontpillen Djingo?
    ik ben na ontpillen nu in ronde 4 zwanger maar heb er wel 5 maanden over gedaan. het duurt gewoon even voor je cyclus weer op orde is

En wat Melgje ook zegt het is een wonder waar we geen controle over hebben. Je bent al een keer zwanger geworden en hebt een kind voldragen, dit 2e kindje komt ook vanzelf een keer :)

6. Dita84

Dita84 Niet meer actief

Dat wachtbankje is ook heel vervelend. Ik ken je onzekerheid en frustratie. Ik zou zeggen, neem de tijd en laat het gaan, geniet van het leven, van je kindje en je mannetje. Dat tweede kindje komt wel. :)

7. uil85

uil85 Actief lid

19 feb 2013
    320
    12
    18
    Hier eigenlijk precies dezelfde situatie.. Van ons zoontje in de 2e ronde zwanger en nu voor de tweede net door naar ronde 6.. Dus ook ik ben inmiddels aardig onzeker aan het worden.

8. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Hier ook in hetzelfde schuitje, de eerste was in de derde ronde raak en voor de twee zitten we inmiddels in ronde 6 en afgelopen maand een vroege miskraam. Tot afgelopen maand ging het goed maar deze maand ben ik er gewoon klaar mee. Ovulatietesten rijtje de prullenbak in gemikt, ik doe niet meer aan verplichte nummertjes.

Oh, aan deze reactie heb je natuurlijk helemaal niets. Nou ja, dat je niet alleen bent... :)

9. maximell

maximell Actief lid

15 okt 2014
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn pas bezig voor ons eerste kindje, dus over het langzamer gaan dan de eerste keer kan ik helaas niets zeggen maar ik weet inderdaad heel erg goed wat iedereen hier bedoeld. Het wachten is gewoon een regelrechte kriem, maar de aanhouder wint en wie geduldig wacht wordt beloond dus geef het nog wat tijd en dan ben je alleen nog maar gelukkiger als je straks die positieve test in handen hebt :D!! Sterkte en success!! we zijn er voor elkaar ;)

10. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Helaas bieden in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst ;).

Wij waren in ronde 4 zwanger van dochter, in ronde 11 van zoon en nu al in ronde 45 voor nr. 3...

Omdat we nr. 3 als een cadeautje zien, willen we geen medische onderzoeken, ivf etc. Komt het dan is het mooi, zo niet dan ben ik gelukkig met mijn koningskoppel!

Succes en sterkte op het wachtbankje!

11. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Eerste keer in ronde 3 al zwanger, helaas bbz.
    Hierdoor hadden wij ook verwacht dat het niet lang zou duren voordat we weer zwanger zouden zijn. 2 jaar later, weer zwanger, maar een vmk.
    Nu helaas nog steeds met lege handen en bijna 4 jaar verder :(.

Deel Deze Pagina