Hallo damens, Ik verlies sinds 20 weken als voormelk, vooral snachts en maar alleen uit de linker tepel. Nu werd ik gisteren wakker, zat er een korstje op, ik eraf gehaald met lauw warm water en een washandje, nu doet mn tepel zo'n zeer .. gisterenavond toen ik samen met mn vriend op bed lag merkte ik op dat er zonder dat ik op mn zij lag dat er uit beide tepels melk kwam! Kon er toen wel lichtjes in knijpen en er wat vocht uitkrijgen .. Ik weet dat je je borsten niet mag stimuleren mja ik wilde weten of ze nog pijnlijk waren .. 😳 Hebben meer damens hier ervaring mee? Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie reacties! Liefs!
Ik heb sinds 16 weken last van verliezen van vocht uit m'n tepels. Heel vervelend allemaal, vooral met dit koude weer heb ik erg last van pijnlijke tepels. X.
Heel herkenbaar! Ik had t bij m'n vorige zwangerschap ook al vanaf 20 weken. Ben toen lillypadz gaan gebruiken (soort siliconen schildjes die vacuüm zuigen op je tepels) en vond ze echt ideaal! Hou er zelf namelijk niet van om in een topje te gaan slapen en anders was m'n bed soms echt drijfnat en met deze lillypadz hoef je er dus ook niks overheen aan! Pijnlijke tepels kwam vooral voor als ik t koud had trouwens....
Bij mij zijn ook pijnlijk met name als ze stijf zijn. Ik draag voor de nacht een hempje, heb geprobeerd met bh aan te slapen maar ik vind dat niet fijn.
Tepelpijn ook hier present! Ook een vroege lekker haha Helaas geen tips.. Ja, warme kamer en zo min mogelijk contact met dingen, dus ook geen stof van een pyjama of bh. Die lillypads klinken wel ideaal trouwens! Ga eens rondkijken op internet..
Bedankt voor de tip engeltje23! Ik heb inderdaad er ook veeeel last van als het buiten koud is en het bv tegen mn shirt of bh schuurt .. Ik slaap ook niet graag met iets om me lijf en dat maakt het allemaal wel lastig soms .. Bedankt voor jullie reacties tot nu toe!