Hi, ik heb de gipsbuik pakket aangeschaf en een vriendin komt me helpen zaterdag....nu vraag ik me af hoe werkt zoiets nou ( ja ik lees de gebruiksaanwijzing ) maar ben gewoon benieuwd naar ervaring. op rug zakt me buik in, maar staand blijft het toch niet zitten?. ik doe het met 34 weken, omdat ik bang ben als ik te lang wacht dat het dadelijk te laat is, en me buik is nu nog niet helemaal gezakt Ben benieuwd. Liefs
oh dat kan natuurlijk ook ja, maar is gewoon soort verband wat je erop legt, even 30 min wachten en dan haal je het er zo vanaf?
Wij hebben m ook gemaakt! Ben gewoon blijven staan! Vriendlief heeft t gips verwerkt is super mooi geworden.. Van te voren de stroken gemeten en geknipt!
Ik ben ook gewoon blijven staan en hebben ook eerst de stroken op maat geknipt. Ik had mezelf ook ingesmeerd met crème, maar omdat ik bang was dat het mss toch bleef plakken heb ik nog verhoudfolie over me heen gedaan waar de gips zou komen ;P
Vaseline was bij mij voldoende.. zit er ook bij!.. liet op n gegeven moment zelf los kun je m er zo afpakken! X
Ik heb het toevallig afgelopen maandag gedaan. Ik was gewoon staand. Binnen 20 min waren we ook klaar. Is heel makkelijk. 2 vriendinnen waren er, zo gepiept. Droogt ook best snel, dus als je klaar bent, kan je de gipsbuik er zo af halen en laten drogen. 1 tip.. niet doen als het warm is... Ik ging namelijk nokkie Verloskundige moest wel erg lachen dat ie me zag liggen op de badkamer vloer.. Hij zo: wie gaat er ook gipsen in deze hitte eeuuuhhh wij dus
haha coco, nou wel super dat gelukt is. Maar vroeg me gisteren ineens af, blijft het onderaan je buik wel zitten dan als je staat? want neem aan dat jullie ook tot je heup gedaan hebben, dus echt hele buik? ik ga zaterdag doen, komen idd 2 mensen me helpen, want gaan meteen wat zwangere buik fotos maken.
Blijft wel zitten! Heb stukje bovenbeen/heup ook gedaan! Heb t ook met t warme weer gedaan!... Maar wel leuk om te doen!
Wij gaan het vanavond proberen. Heb al een beste buik, dus nu lijkt me wel leuk, anders wordt ie erg groot. Ben benieuwd of het lukt, heb die van de babydump
ja babydumo heb ik ook gedaan en is goed en leuk geworden hoor, dus heel veel succes ermee. Ik wilde ook niet langer wachten, dadelijk kmt de baby en is het klaar ermee.
Het is gelukt!! Hebben hem aan de binnenkant nog even goed verstevigd en dan moet ie nog goed drogen. Ik wil hem gaan verven in het zilver. De babykamer is ook zilver. Zodra het kan zal ik hem laten zien hier
Leuk leuk! ja hier staat ie inmiddels ook, lijk ineens alleeen veeel groter, heb normaal maatje 36-38, 1.55 en 55 kg maar op di gipsbuik lijk ik ineens veel groter haha....maar wel leuk geworden heb foto niet bijdehand maar zal die later plaatsen