Nou de titel zegt het al, wat is jouw favoriete seizoen? En waarom? Ik ben een echt herfstkind. Geef mij maar koele dagen, gekleurde en knisperende blaadjes onder je voeten, lange wandelingen met de kop in de wind, de heerlijke geur als er een regenbui is geweest, thee en zoeken naar paddestoelen (rood met witte stippen).
Ik vind alle seizoenen mooie kanten hebben. Dus ik heb geen voorkeur al vind ik sneeuw op werkdagen echt niet fijn.
Ja ik ben ook echt een herfst mens. Regen en harde wind. Heerlijk. Het liefst fiets ik ook met regen en harde wind. Dan thuis lekker omkleden en dan een lekker kopje thee/koffie
Alle seizoenen hebben hun charme. Sneeuw en ijs als ik met de auto weg moet dat vind ik minder. Ik kan ook niet goed tegen de kou. En aan het einde van elk seizoen ben ik ook wel toe aan het volgende seizoen. Als ik echt moet kiezen dan de zomer. Waar ik echt niet van hou zijn dagenlange grauwe luchten met bakken regen. Die kan ik best missen.
Ik kan ook niet wachten tot het weer herfst is. Deze warme dagen zijn echt niks voor mij. Ik zit nu liever binnen omdat ik het buiten niet uit te houden vind. In de herfst ben ik het liefst de hele dag buiten En dan 's avonds heerlijk op de bank met een dekentje en een kop thee
Absoluut de zomer. De rest van het jaar vind ik veel te koud/grauw/regenachtig. Nederland is super hoor maar voor het klimaat zou ik toch liever ergens wonen waar het iedere dag zomer is
Qua pijn etc. Absoluut de zomer. Deze droge, warme zomer doet mijn spieren zo goed! Qua gevoel en sfeer de herfst.
Juist de verscheidenheid aan seizoenen vind ik heerlijk hier. Ik krijg enorm veel energie als de temperatuur boven de 25 graden komt maar ik hoef dat ook niet 12 maanden per jaar. Maar dan wel graag de seizoenen in de tijd zoals ze bedoeld zijn. Dus niet de hele maand juli regen, geen 25 graden eind oktober en geen sneeuw in april. Ik stel voor: - vanaf 1 oktober spontaan herfst - winter vanaf 1 december (amerigo met zn hoefjes in de sneeuw) - lente temperatuurtjes vanaf 1 april - en vanaf 1 juli zomerse hitte. O ja de regen voor de plantjes en de boeren mag dan tussen 00.00 en 6.00 vallen. En als ik dan toch bezig ben: graag standaard zomervakantie in de maanden juli en augustus (1-7 tot 31-8 zoals onze zuiderburen.
Haha als we het zo toch konden regelen he Ik vind de verscheidenheid van de seizoenen ook mooi hoor, elk seizoen heeft zo zijn mooie en fijne dingen! Maar als ik dan mocht kiezen was het dus echt de herfst
De lente! Daar kan ik echt van genieten, omdat: Start weideseizoen Ideale temperatuur (meestal dan) Alles wat groeit en bloeit De winter vind ik ook nog wel oke. Aan de zomer heb ik echt een hekel.
Herfst...heerlijk met de hond er op uit. Door storm en regen en daarna thuis lekker op de bank met warme chocolademelk
Over het algemeen vind ik alle seizoenen wel wat hebben. Winter en herfst vind ik leuk mits ik niet hoef te werken want ik moet hoe dan ook naar mijn clienten toe. Dat is soms met veel sneeuw of storm niet ideaal.
Absoluut de zomer. Hoe warmer hoe beter De herfst vind ik ook mooi. Vooral de kleurverandering in de bomen, harde wind en thuis gezellig de kaarsjes aan met een kop hete thee en een dekentje.
Lente/zomer. Kan zo genieten van de bloemetjes die weer opkomen. De bijtjes en hommeltjes in m’n tuin.. en het lekkere weer. Weer leuke kleding aan ipv dikke winterjassen, sjaals, handschoenen etc. Maar vooral het weer lekker buiten zitten, kunnen borrelen in de tuin. Kinderen die wat later naar bed gaan omdat ze nog zo heerlijk aan het spelen zijn buiten. Ik heb echt een graftakkenhekel aan sneeuw.