hallo allemaal. Normaal zou ik zondag mogen testen. Vandaag heb ik lichte steken in mijn rechter zijkant. zou dit een teken kunnen zijn? Soms heb ik het gevoel dat ik mijn regels moet krijgen maar daarvoor is het wel wat te vroeg. Een innestelingsbloeding heb ik niet gekregen, zou dit uitmaken? of krijgt niet iedereen een bloeding?
1 op de 3 vrouwen heeft maar zo'n bloeding geloof ik.. Dus dat hoeft niet. Heb je steekjes echt in je zij of meer je liezen? Wanneer is je eisprong geweest? Welkom op het wachtbankje!
Ik heb ook last van steekjes in mijn linker zij sinds een paar dagen! Ik hoop zelf dat het teken is haha Dit is nog maar mijn eerste stopmaand, maar tot nu toe elke dag gevreeen en berekend wanneer de ovulatie zou plaatsvinden zodat we zeker wisten dat we het goed deden haha, wie weet is het raak! Ik moet de 7de nov ongi worden dus ik moet nog een hele week wachten helaas spannend!
Oh wat spannend. En heel herkenbaar. Ik heb sinds ruim een week last van duizelingen en sinds het weekend een 'zwaar' gevoel in mijn schaamstreek en ook wat steekjes. In mijn hoofd hoor ik nu een stemmetje fluisteren dat het misschien wel zo is, maar ik durf het niet te hopen. Je kan jezelf zo gek maken op het wachtbankje. Ik hoop dat het postitief uitpakt voor je!
Ik heb een speciale behandeling gehad en op 18 oktober had in een eitje klaar zitten van 18 mm (aan mijn linker kant) en eentje van 12mm (aan mijn rechter kant) dus op 20 oktober mocht ik terug naar het ziekenhuis voor mijn insiminatie. bij mijn vorige insiminaties had ik meer tekenen van zwangerschap dan nu, enkel de pijnlijke steekjes in mijn onderbuik heb ik tot nutoe. zondag mag ik eindelijk testen en dan hoop ik op een positief resultaat. jaja die wachtbank doet een mens toch raar
Spannend roosmeiske. Duimen dat andere symptomen een goed teken is. Ik duim voor je. Hier een zwaar gevoel in mijn buik/baarmoeder...duizelig en misselijk bij vlagen. Pfff wachten duurt lang...
Nee die heb ik niet gehad. Ik weet ook niet of mijn lichaam me voor de gek houd of dat het echt iets is... Ik durf eigenlijk niet te hopen... Ik hoop dat jij positief gaat testen. We mogen allebei zondag
Ik heb ook van die trekjes, en zit als mijn cyclus nu niet ineens raar gaat doen nu 2 dagen voor NOD, vandaag getest maar helaas omowit, nog ff wachten dus....
grace80 ale voor ons is zondag dus een belangrijke dag en hopelijk met een positief resultaat! ik brand alvast ook een kaarsje voor je
Hey Roosmeiske, Wij lopen zo'n beetje gelijk op. Ik heb de 18e een inseminatie gehad en mag zaterdag testen. (Eigenlijk morgen al, maar de kliniek wil graag dat ik pas op dag 16 test. Daar wil ik me deze keer een keer aan houden...) Ook ik voel deze keer erg weinig (normaal voel ik heel veel, maar daar doe ik niets meer op uit aangezien het elke keer mis is.....) Ik duim voor je dat het raak is! Voor de rest uiteraard ook! Lfs!!
lentekriebel ale voor jou ook een spannend weekend te gemoed! hopelijk met een positief antwoord! hou me op de hoogte van je resultaat e
Ik heb het ook van maandag tot gister gehad dames! Hele venijnige steekjes in mijn buik, kriebels over mijn buik en een drukkend gevoel in mijn liezen. Ik ga voor jullie duimen!
dag jojo ik duim ook voor jou want ik heb gezien dat jij al over 2 dagen mag testen? succes! ik deze nacht 4 uur lang last gehad van het zuur. weet niet hoe dit komt maar plezant is anders :s
JA! maar ik heb stiekem gisteravond al getest... test staat in mijn album, zit mezelf helemaal gek te maken haha maar zuur heb ik vaak tijdens PMS, wat helpt is een crackertje voor het slapengaan en wat hoger gaan liggen met je hoofd.. Wanneer ga jij testen? Ik ga voor je duimen!
jaja ik zal het volhouden tot zondag. op sommige foto's lijk er een streepje te staan. maar mss moet jij ook nog wat geduld hebben?