Jojo , misschien idd moederinstinct Fijn dat je kan shoppen binnenkort....leuk al die babyspullen... Hier nog geen ongi, maar ik had wel nog een topic geplaats bij testen. Ik begrijp het niet zo goed. Morgen, nou ja straks, test ik wel. Ik wil duidelijkheid. Is het negatief weet ik waar ik aan toe ben.... Dinsdag is mijn vader jarig...ik zou hem zo graag een leuk kado geven.
Jojo , misschien idd moederinstinct Fijn dat je kan shoppen binnenkort....leuk al die babyspullen... Hier nog geen ongi, maar ik had wel nog een topic geplaats bij testen. Ik begrijp het niet zo goed. Morgen, nou ja straks, test ik wel. Ik wil duidelijkheid. Is het negatief weet ik waar ik aan toe ben.... Dinsdag is mijn vader jarig...ik zou hem zo graag een leuk kado geven.
Hier nog geen ongi en n temp van 36.8 op 15dpo.. tril er van! Want kan dus testen! Zou t uit maken dat t niet t eerste plasje is? Want ben om 6 uur al geweest
Oh wat spannend liesje! Dat eerste plasje maakt niet uit. Alleen als je hcg nog niet zo hoog is kan je met je eerste plasje eerder positief testen. Ik duim voor je! Hier een omowitte test
hier vanmorgen met heel veel spanning opgestaan. de kaarsjes alvas doen branden en naar de badkamer gegaan voor mijn plasje. Ik ben zwanger! zo een mooi positief resultaat 2 mooie dikke lijnen! wou de fotos op mijn album zetten maar ik krijg ze niet op mijn computer! hoh ik ben zo blij!
Wat balen lieske, maar misschien is je hcg nog niet op peil. Zolang je nog niet ongesteld bent kan er nog van alles gebeuren. Ik begrijp hoe je je voelt. Zelf durf ik nu niet meer te hopen en heb ook geen verwachtingen meer.... Rooskemeiske...Gefeliciteerd! Ik ben ontzettend blij voor je. Geniet ervan en ik hoop dat wij snel volgen
Roosmeiske gelukkig test er 1 van ons positief.. @grace ja ik hoop t maar aan de andere kant durf ik niet te hopen. Ga nu wachten op wat er morgen en overmorgen gebeurd..
@ roos: GEFELICITEERD!!! wat ontzettend fijn voor je! wanneer was de eerste dag van je laatste menstruatie? dan ben je denk ik ook in juli uitgerekend, wat leuk!!!! @ grace en lies: geen bloed geeft moed, ik blijf heel hard voor jullie duimen, hoge temp is nog veelbelovend!
@jojo min laatste mesturatie was op 8 oktober dus dan ben ik uitgerekend op 15 juli 2013. voor wanneer ben jij uitgerekend? dus het is wel zo dat je rekend van de eerste dag van je laatste mesturatie e? of van de insiminatie? aan de anderen ik duim nog altijd voor jullie dat jullie nog positief mogen testen! en anders heel veel succes met de volgende poging!
Je rekent vanaf het begin van je cyclus, dus je bent nu al 4 weken zwanger haha de eerste 2 weken krijg je zeg maar cadeau ik ben uitgerekend op 10 juli! Spannend zo dicht bij elkaar!!! kunnen we gezellig spuien oen ervaringen delen! Maandag belt de gyn me voor een telefonische afspraak, miss gaat hij zelf de echo doen, hadden met hem nog een afspraak staan op 26 nov voor wat testjes bij mij, maar dat is niet meer nodig. haha maar omdat het nogal uitzonderlijk is (kans was ong berekend 1 op 100.000) wil hij miss zelf de echo enzo doen om het goed in de gaten te houden en hoop stiekem ook sneller, want is allemaal nog zo onwerkelijk! Grace en liesje hoop echt dat jullie ook volgen, gun het jullie zo!!
wanneer moet jij naar de gyni? ik moet nog een afspraak maken waar weet niet zo goed wanneer ik het beste kan gaan?
Volgens mij is het de bedoeling dat je eerste afspraak bij de verloskundige tussen de 8e en 10e week plaatsvindt? maar dit weet ik niet zeker.. Ik wordt maandag gebeld door de gyn omdat we met hem nog een afspraak hadden staan, hij gaat kijken of hij de echo gaat doen ipv verloskundige en wanneer, miss sneller om te kijken of alles goed zit ivm uitzonderlijkheid.. dus beetje anders hier.. als hij het niet doet, moet ik ook gewoon naar verloskundige en volgend mij kan je huisarts je daar alles over vertellen! dus eerst daar maar een afspraak over maken
Ja heb op zich nog hoop meiden. Hoge temp en net bmm gecheckt hartstikke dicht.. dus vandaag komt er zoiezo niks. Nu morgen en dinsdag afwachten
@Roos GEFELICITEERD! @Liesje Ik duim ook voor jou. Ik moet nog een week wachten. Wat is dit een spannende tijd he. Wel fijn om dit met elkaar te delen.
Voor mij is deze ronde voorbij. In de loop van de nacht ongi geworden met nog n temp van 36.7. Snap er niks meer van.