Toch maar getest Omowit Nu is het gewoon over....hopelijk kunnen we snel weer beginnen aan een nieuwe ronde...
Misschien wel, maar het voelt nu gewoon niet meer goed, ik weet niet, kan mijn gevoel even niet verklaren... Wel heb ik een heel mooi indroogstreepje, heel licht...bijna een uur na testen, maar dat is wel echt een indroogstreepje....
Hij is bijna niet zichtbaar. Dit is dan ook het beste wat ik heb....maar ben zeker dat het een indrooglijntje is...
Nog geen bloed hier... Vanmiddag of morgen toch nog maar een test denk ik. Al is het alleen voor mijn gemoedsrust...
Pff ik wil hier ook even mn onzekerheid kwijt! Mag het? Ik kan totaal niet meepraten met jullie, want ik ben net een maand gestopt met de pil, maar ik heb nu sinds een paar dagen steken in mijn zij en onderin mijn buik/rug. En nu had ik vanavond ineens toen ik naar de wc ging bruin slijm/vocht achtig aan mijn wc papiertje zitten (sorry voor de details haha). Geen idee wat ik nu moet denken! Mijn NOD is pas over 10 dagen, maar zou ik toch ongesteld worden? Of zou het een innesteling zijn? Ik wilde er niet veel mee bezig zijn, maar dat is wel erg lastig zo! Hoever voor NOD hadden jullie getest? Het liefst test ik nu gelijk haha
Het kan een innesteling zijn,maar ook je cyclus die nog niet helemaal lekker loopt. Een vrouwenlichaam werkt maar vreemd...
Ik durf ook niet te hopen op een innesteling hoor.. Dus ga er gewoon vanuit dat ik ongesteld word en dat het niks is. Maarja, in je achterhoofd blijft het toch spoken
Hoi Denise, Hier precies hetzelfde! Ik zit nu op dag 38 na het stoppen met de pil. Al heel wat symptomen gehad en vandaag ineens wat lichtbruine afscheiding... Spannend!? Maar durf niet te hopen, heb al heel wat testen verbruikt dus wacht rustig af!! ( Althans dat probeer ik )
Ik heb nog geen test gedaan omdat het daar volgens mij nog veel te vroeg voor is? Dus ik wacht het maar gewoon af.. Voor jou ook spannend dan ja! Toch raar wat je lijf allemaal kan doen..
ik had op maandag 7 dpo de steken en op woensdag 9dpo had ik mijn eerste tuurstreepje met kv2v5, de dag daarna wat duidelijker en een posi clear blue met indicator.. hoop dat het een innesteling was voor je!
Oeh!!! Al 1 dag overtijd:-D. En zoals ik het voel komt er voorlopig ook nog niets aan. Enige klachten die ik heb zijn steken in de liezen, af en toe krampen (geen ongiekrampen) en heeeeel soms licht misselijk of duizelig. Morgen misschien maar even een test er tegen aan gooien
Klopt, je blijft toch hopen. Hier weer een negatieve test. Zo raar...je zou toch denken dat er inmiddels wel iets op gang zou moeten komen
Hmm wat naar zeg! Op deze manier blijf je ook onzeker... Ik zit te twijfelen of ik heel eigenwijs zometeen al een test zou doen. Zou het zin hebben?