pijnlijke trekjes in de zij

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door roosmeiske, 30 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Ok ik kon me niet inhouden en heb een test gedaan.. Hartstikke wit natuurlijk! Het is nog veel te vroeg he?

2. roosmeiske

roosmeiske Actief lid

27 okt 2012
    139
    0
    0
    Hey
    Soms kan het even duren voor je zwanger geraakt als je de pil hebt genomen. Mij hebben ze gezegt dat ik zeker een jaar op voor hand moest stoppen met de pil omdat ik deze al pak van mijn 13. dus iets voor mijn trouw ben ik gestopt met de pil....dat is nu ongeveer een jaar en half geleden. in het begin was ik heel onregelmatig en had ik soms 3 maand mijn regels niet maar dat haf voor mij niet. hoe minder ik ze had hoe beter. maar toen wou ik zwanger worden en dan moesten die regels wel eerst komen en dat was dan wel aftellen.
    Toch raar dat je wilt dat ze het ene moment wegblijven en het volgend moment kunnen ze niet rap genoeg komen.

Ik hoop dat iedereen hier rap een positieve test geeft!
    Ik mag dinsdag voor miijn eerste echo gaan...weet niet wat ik mag verwachte? maar vind het heel erg spannend!

3. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    @Friesin, spannend!!! Wanneer ga je testen?

@ Grace: wat raar! Hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt, anders na het weekend maar even bloed laten trekken bij de HA?

@ Denise, Het heeft bij mij een jaar geduurd voor ik ongesteld werd nadat ik stopte met de NUVAring, je lichaam moet echt weer snel op gang komen na al die nep-hormomen :) Maar ik blijf voor je hopen dat het toch raak is, dan heb je zeker te vroeg getest, hou nog even vol! Miss zondag weer?

Ik blijf voor jullie allemaal duimen! Hier gaat het goed, veel klachtjes, maar ergens biedt me dat wat houvast :)Vanmiddag komt mijn stiefvader (al 15 jaar, hele goede band) en gaan we het hem vertellen, zo spannend! Morgen naar mn schoonouders, ben zo benieuwd hoe ze allemaal reageren! Mn moeder weet het al een week en kan aan niets anders mee denken,zo lief!

4. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Ik ben me er ook zeker van bewust dat het heel lang kan duren, ergens in mijn achterhoofd ga ik er zelf vanuit dat het bij ons ook heel lang gaat duren. Maar doordat ik gister heel even bruin verlies had, wat nu weer verdwenen is, ben ik heel onzeker geworden en denk ik zou het dan toch? Of wat is het anders? Want kan dat bruin bloedverlies ook iets zijn zomaar gebeurd doordat je lichaam je voor de gek houdt?

5. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Als er niks is doe ik dat inderdaad misschien maar...

Ik weet niet of het mogelijk is dat je je ei krijgt en niet ongesteld wordt maar ook niet zwanger bent...

6. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    nee hoor grace volgens mij kan dat niet. Heb je wel je ei gehad? ovutesten gebuikt of tempen? Misschien laat ei? of je maakt laat hcg aan, dat je pas laat posi test :) dan geeft bloed bij de ha ook meer duidelijkheid1

7. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Volgens mij is dat inderdaad ook niet mogelijk.

Ik heb ovutesten gebruikt maar wil ook gaan tempen. Ga daar morgen mee beginnen om in dat ritme te komen. Misschien toch een laat ei, maar dan is het wel een heeeeel laat ei voor mijn doen, maar niets is onmogelijk bij een vrouwenlichaam :s

Maandag maar weer een test en anders maar eens bellen met de HA.

8. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    maar heb je met die ovu testen deze maand ook geen ei kunnen vinden dan?

9. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Ik heb op 20 oktober een positieve ovulatietest gehad. Zelf denk ik dat ik op de 23e mijn ei gehad heb. Hoop slijm in die periode en zelfs een beetje bloed erbij. Dat is 3dagen na de test

Als je dan gaat rekenen zou ik 6 november 14 dagen verder zijn, maar geen positieve test en geen bloed. Zit nu dan op18 dpo.

Sowieso ga ik tempen, geeft iets meer duidelijkheid hoop ik.

Gek wordt je ervan....pfff...

10. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    heel apart ja! Blijf duimen dat je langzaam hcg aanmaakt :)

11. Loesje83

Loesje83 Niet meer actief

Hoi grace80,
    Niet dat ik je onzeker wil maken, maar ondanks een positieve ovulatietest kan het toch zijn dat er geen eisprong geweest is. Een positieve ovulatietest wil alleen maar zeggen dat er een LHpiek opgetreden is. Naar aanleiding van de LHpiek hoort een eisprong plaats te vinden, maar het kan voorkomen dat er op dat moment net geen ei groot genoeg is om te springen en dan gebeurt er dus feitelijk niets.
    Tempen is inderdaad een goed idee, daarmee kan je wel aantonen dat er een eisprong plaatsgevonden heeft.
    Ik duim natuurlijk wel voor je dat er inderdaad een trage hcg aanmaak is en dat je binnenkort een positieve test hebt.
    Succes.

12. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Dank je wel. Ik wachtvp gewoon even af tot maandag.

13. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Vandaag weer getest. Negatief. De huisarts heb ik nog niet gebeld. Ik geef mijn lichaam nog een paar dagen. Ben ik woensdag nog niet ongesteld ga ik even een afspraak maken.

All is het alleen maar om mijn onzekerheid en twijfels uit te spreken die dit met zich mee brengt.

Als het dan niet zo is wil ik liever zo snel mogelijk weer opnieuw beginnen. Van dat wachten op je menstruatie wordt je gek!

14. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Ik geef je groot gelijk, wat vervelend zeg... Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt!

15. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Heel rot! Kan me voorstellen dat je duidelijkheid wil..

16. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Mijn tijd komt nog wel. Ik hou je op de hoogte en ik ga jou zwangerschap zeker volgen :)

17. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    @Jojo1984 Hoe is het met je lieverd ? Al last van veel symptoompjes ?:)

Dikke kus

18. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Ik blijf voor je duimen hoor Grace! Kijk elke dag of je al nieuws hebt :)

Hier gaat het goed! Ben alleen heel erg moe! Zit de hele dag te gapen op werk. Verder erg gevoelige borsten, alsof ze in de brandnetels gelegen hebben ofzo haha en de hele dag koud hebben, Maar that's it, dus nog erg voorspoedig! Maak me soms wel ongerust of het wel goed zit, mn buik is helemaal rustig geworden, maar probeer het los te laten, wil geloven dat mijn lichaam het goede doet, dat ons niet voor niets dit wonder is gegeven :) Over 2 weken echo, daar wel heel veel zin in!

Maar jij al 11 dagen overtijd beebiestar??? en testen blijven negatief of wat?

19. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    En hoe is het vandaag Grace?

En beebiestar?

20. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Nog niks hier. Al heb ik soms het idee dat mijn menstruatie gaat komen. Wat buikpijn enzo.

Morgenochtend niks dan toch maar de HA bellen. De duizeligheid is ook terug. Wie weet heb ik een virusje te pakken en is mijn lijf daatom van slag.

Deel Deze Pagina