Vreselijk dat wachten en die negatieve testen he Beebiestar. Ik zou een moord doen voor duidelijkheid. Welke vorm dan ook...
vandaag naar de gyni geweest! was zo spannend en zo een tof moment! heb voor het eerst ons klein wondertje gezien! uitgerekend voor 13 juli!
@grace80 hier ook nog geen ongi! wachten... wachten.. wachten... ben benieuwd wat je uitslag is met bloedprikken.. houd je ons op de hoogte?
Roosmeiske. Wat leuk zeg. Super! Angie, vervelend dat wachten. Bij jou duurt het ook behoorlijk lang zeg. Hoop dat jij okk snel duidelijkheid hebt.
Roosmeiske wat leuk! Moet heel fijn geweest zijn, kan ook niet wachten op de echo En de andere dames, succes met wachten! Blijf op goed nieuws hopen
Ik heb geprobeerd een foto bij te voegen.. Het is 5 dagen voor mijn vermoedelijke nod en 5 dagen nadat ik wat bruin slijm verlies had.. Wat denken jullie? Hij staat in een contrast, heb ik van jojo geleerd haha.
Haha nou ik dacht dus dat ik wat zag maar dat is ook net wat je wilt wensen.. Dus ik wilde even jullie mening hebben!
Ik herken het Denise. Je houdt de test op alle mogelijke manieren vast om een streepje te ontdekken. Maar er is hoop voor je, wie weet heb je later alsnog een vette test in je handen
heeel licht lijk ik wel een streep te zien! Maar dan moet ik wel goed kijken!! Hoop dat het raak is.. misschien overpaar dagen weer testen..
@Denise: ik zie niet echt iets, heb je het origineel, kan ik zelf even klooien @Grace, vervelend joh, hoop dat de HA wat duidelijkheid voor je heeft!
Ik krijg me ineens last van lage rugpijn. Zou je net zien dat nu ik een afspraak maak de duivels door komen zetten...
Het liefst moeten ze natuurlijk wegblijven. Alleen als het dan deze maand toch niet zo is mogen ze wel komen, maar dan nog wil ik mijn verhaal even doen bij de HA. Wie weet kan ze me een beetje gerust stellen.
Ik heb gelijk bloed laten prikken. Woensdag de uitslag. Eerst kijken of er misschien iets anders mis is. En als ik wil mag ik woensdag ook aangeven of ik naar de gynaecoloog wil of niet. Aangezien mijn cyclussen langer gaan duren en de ovulatietesten die steeds positief zijn en mijn onzekerheid hoef ik niet perse 1 jaar te wachten. Het lucht in ieder geval al even op.
Eindelijk duidelijkheid hier. De duivels zijn losgebarsten. En hoe! We kunnen in ieder geval weer verder. Ik ga nu eerst kijken wat woensdag de uitslag is van het bloedonderzoek en wat deze ronde gaat doen. Als het weer zo raar loopt kan ik altijd nog naar de gyn...
hoi dames... ik probeer bijna al 3 maandje om zwanger te worden... maar helaas wordt ik dan weer ongi... wat mij best raakt, ik had vrijdag mijn eiersprong en sinds eergisteren voel ik wat trekjes in mijn zij... ik kan pas volgende week dinsdag vroeg test doen... ik vindt het zo erg altijd als test neg uit komt....:x verder geen bijzonder klachten