pijnlijke uitspraak

Discussion in 'De lounge' started by oxbow, Oct 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Hopen dat ze nu hier meeleest en zichzelf wel voor haar kop kan slaan.
    Inderdaad laag en kinderachtig.

2. ecl

ecl Niet meer actief

#42 ecl, Oct 7, 2012
    Last edited by a moderator: Oct 7, 2012
    Eerst ff een reactie op dik gedrukte:
    Zo klein vindt ik het niet, maar je hebt gelijk dat het nog erger kan. Maar dat neemt niet weg dat het sowieso heel moeilijk is als je kind iets heeft. Merk dat ook bij mijn dochter die best agressieve(vindt ik) eczeem of uitslag(moet nog beoordeeld worden door dermatoloog) in haar gezicht. En ik vindt het vreselijk! Ze heeft van 1 plekje bij haar oor last en die krapt ze soms open en heb echt met haar te doen:(.

Maar meis toch, wat moeilijk en verdrietig dat je dochtertje het moeilijk heeft. Die blik die je beschrijft zie ik zo voor me en vindt het een vreselijk idee, arm meissie:(.
    Dat jij gevoelig bent voor depressies heeft natuurlijk niks met je kinderen te maken. Denk zelfs dat kinderen een verzachtende werking kunnen hebben, zoveel mooi's en liefde dat ze geven. Maar als er wat dingen niet lekker lopen net zoals de gezondheid van je dochtertje, dan is dat heel moeilijk(helemaal als je gevoelig bent voor depressies). Petje af voor jouw dat je het toch nog zo goed doet!!!

Die vrouw moet zich schamen!!:x Waarom zou je iemand die het duidelijk moeilijk heeft(logisch ook, ook zonder gevoeligheid voor depressie) zo de grond in trappen. Echt heel laag van haar. Maargoed met wat ze zegt komt ze op mij niet heel snugger over.
    Meis niet twijfelen aan jezelf door zo'n opmerking!

3. glimworm

glimworm Niet meer actief

Wat een rotopmerking idd!

Share This Page