Hallo allemaal, Ik maak me een beetje zorgen, woensdag een positieve test in handen en sinds die tijd heb ik last van m'n onderbuik en een soort rare druk op m'n vagina. Het is niet heel pijnlijk maar vooral vervelend tijdens liggen en zitten. Het zakt ook niet af, ik loop er al 2 dagen mee... Ik herken dit niet van m'n eerste zwangerschap.. Kunnen jullie me helpen? Liefs
Ik durf het niet te zeggen heb in t begin van me zwangerschap wel steken in onderbuik gehad richting vagina. Misschien even de vlk bellen als je het niet vertrouwd? Mag al vroeg in de zwangerschap hé! Vervelend kan me voorstellen dat het een eng idee is.
ik heb het ook maar al vanaf de eisprong.. dus het kan.. heb je warmte kussentje??? lekker tegen je buik ook lekker...
Ik had dat ook in de 1e weken en legde er dan een kruik op. Het kan ook bandenpijn zijn, al denk ik dat je het daar bij jou met 4 weken nog wel iets te vroeg voor is. Je kan je geen voorstelling maken van wat er daarbinnen allemaal groeit en verschuift, misschien heb je daar gewoon last van.
Thanx allemaal.. Inmiddels bij de gynaecoloog geweest, er is een uitstrijkje en een echo gemaakt. Vrijdag de uitslag van het uitstrijkje waarschijnlijk is het een schimmeltje. Ik heb daar nooit bij stil gestaan, omdat ik geen jeuk had. Ook is het gekke gevoel al weg