Hoe lang blijf je last hebben van zwangerschapssymtonen na een miskraam? Ik heb 2 weken geleden een miskraam gehad en dinsdag is gebleken dat mijn baarmoeder ook heel mooi schoon is. Maar nou heb ik af en toe nog steeds last van steken in mijn borsten en ben ik bij vlagen misselijk, allebei net zoals ik tijdens de zwangerschap ook had. Ik dacht dat het na een miskraam zou verdwijnen. Wie kan me helpen?
Weet je wat je HCG is op dit moment? Want het HCG zorgt vaak voor de klachten. Maar ook het weer op gang komen van je cyclus kan klachten veroorzaken doe op zwangerschap doen lijken. De boel is vaak behoorlijk van slag na zoiets.
Ik heb dit ook nog steeds bij vlagen, mijn ma kwam op 10 mei 'los'. Vorige week laatste keer bloed geprikt en was hcg 5. Maar volgens mij is alles gewoon nog een beetje in de war (was 12 weken 'zwanger' toen het afkwam) vorige week ook voor het eerst weer ongesteld maar was anders als anders. Het kan geloof ik best wel weer even duren voordat alles weer normaal is. Balen he heb je dat er ook nog bij