Pijnlijke vagina

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Duufke22, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Hallo!

Ik heb 2 weken terug een schimmel gehad die succesvol is behandeld, alleen nu heb ik er wel iets aan over gehouden.

Mijn clitoris en binnekant van mijn vagina zijn erg pijnlijk. Niet alsof het open is ofzo, maar meer vervelende steken. Als mijn vriend dus eehh handwerk doet, dan krijg ik geregeld een venijnige steek door mn clitoris heen. En zo zakt mijn libido echt naar het nul punt ghehe.. Ook als mijn vriend in me komt dan voelt dat heel onprettig. Bijna alsof ik statisch geladen ben ofzo :S Snap niet hoe ik het moet uitleggen. Er gaan dan allemaal schokjes en trillingen door mn vagina heen, wat echt NIET prettig voelt.

Komt dit door de doorbloeding? Want ik ben wel schimmelvrij.

2. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik zou hier toch maar naar laten kijken, lijkt me erg vervelend!

3. zoe2008

zoe2008 Actief lid

11 mrt 2008
    152
    0
    0
    In het verleden had ik bijna maandelijks schimmelinfecties die behandeld werden met 'eitjes' gevuld met zalf om in te brengen. Een gevolg van die zalf is, is dat je huid dunner wordt, daardoor wordt alles beneden erg gevoelig. Het duurt even voor dat dat over is, bij mij hielp het vooral om even (1-2 wkn) een rustigere periode qua seks in te lassen zodat alles kan helen..

4. Duufke22

Ooh, daar zou het dus door kunnen komen. Dan wacht ik het nog even af en als het echt vervelend blijft kan ik altijd nog even langs de huisarts gaan. Dankje! :D

5. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik zou niet te lang wachten met naar de HA gaan, zou goed kunnen zijn dat er nog een schimmeltje zit hoor.

6. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ik zou er toch weer mee naar de huisarts gaan, heb nog nooit van creme's een pijnlijke vagina gehad..

succes ermee, enneh, nu weet je alvast een klein btje hoe het straks voelt als je bent bevallen:O

7. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik heb hetzelfde en mijn vk vertelde dat het door een betere doorbloeding komt.

8. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Die pijn kan door het schimmeltje komen. Ik nam een vaginale pil en smeerde nog zeker een week zeer dun de zalf en pas Toen was de pijn aan mijn vagina weg.

9. Amethist

Amethist Niet meer actief

Je kan nog even een keer naar de ha gaan om te checken of de schimmelinfectie niet toch nog aanwezig is. Maar het kan ook prima zijn dat je zo'n last hebt omdat het allemaal gewoon erg goed doorbloed is van onderen. Ik had vooral bij de zwangerschap van mijn zoontje echt last van mijn vagina. Heel vervelend, maar niks aan te doen.

10. Duufke22

De schimmel is echt weg, en de pijn is ook minder.. De steken zijn langzaam weggetrokken. Kon door de doorbloeding komen.. Dus het is nu weer goed.. :p Gelukkig, want het voelde echt verrot!

Deel Deze Pagina