Mijn dag begon goed ( maar niet heus) Mijn Ass-er van 13 had een herkansingstoets vandaag. En weer kon hij zijn spullen niet vinden. Strijd tot en met.... Tot overmaat van ramp knalde ik hard met mijn teen tegen de deur (lees ik schopte tegen de deur, want frustratie) en mijn teen klapte dubbel. Au... Dit is het resultaat.... En hoe was jullie dag?
Auw… dat ziet er pijnlijk uit! Hoop dat het snel af zakt. hier een ziek kind. Normaal al beetje stuiterbal/ adhd achtig. Nu koorts en keelpijn. En dat zegt ze 10000x. Met paracetamol is ze onwijs actief maar eigenlijk gaat het net niet lekker. Maar zonder paracetamol is ze echt heel beroerd, huilerig en flink koorts. Normaal vraag dit schatje al veel van me. Maar als ze ziek is, poeh! En dan gaan ze net vandaag en morgen met school op stap. Super leuk. Maar ook super vermoeiend in deze laatste schoolweek… Bijna vakantie …. Morgen weer een nieuwe dag. ☺️
Au, sterkte! Hier slecht geslapen door nachtmerries, fantastisch begin van de menstruatie (not) en snot en snot verkouden. Daarnaast een zwaar verkouden kind (ook ass) die de hele avond maaltijd in mijn gezicht zat te hoesten (hij zit tegenover mij aan tafel). Kan altijd erger, maar hopelijk morgen niet.
Holy f#ckeduck dat ziet er niet fraai uit, sterkte!!! Ik ben zwaar ongesteld, ziek, aan de prednisolon en de jongste wou overdag niet slapen en had energie voor 10 en had niemand die de oudste van school kon halen. Al zwetend, trillend, lijkbleek op mn fiets bij school: ik had mijn haar niet eens gekamd. En moest nog cadeau juf regelen, kon wel janken in de winkel en in een bolletje rollen ter plekke Toen mijn man thuis kwam en vroeg of ik wou koken, heb ik gehuild (en ben naar bed gegaan en hij heeft uiteraard gekookt )
Au! Jouw teen ziet er gebroken uit!!! Hier: Afgelopen weekend al een spuger gehad en vanavond nog twee er bij. Lang leve de buikgriep! Zelf voel ik me sinds vanmorgen ook aardig beroerd maar so far so good... Heb mijn ega maar gesommeerd bij emmers vandaan te blijven en de desinfectie gel weer overal klaar gezet. Morgenochtend eerst maar weer alles soppen net als zaterdag. Blijf bezig zo.
Hier helpt het om savonds de dingen bij elkaar te zoeken. Pakken dan samen wat ze nodig heeft. Teen ziet er niet best uit, kan je er wel op staan? Hier prima dagje gehad eigenlijk, zoon was bij de opvang (soort bso van zijn trainingsgroep), en de andere 2 hebben hun kamer geprobeerd op te ruimen. Jongste heeft 1 grote bende gemaakt met een bal waar soort slijm in zit en dat zit nog steeds op vanalles. Die bal lag in de bak met duplo, en hij moest van mij de duplo even schoonmaken. Hij nam die bal mee (ik dacht om weg te gooien) en haalde hem dus helemaal leeg de duplo heeft hij uiteindelijk wel schoongemaakt maar overal lag water én slijmspul. Zelf in de lades onder de wastafel Jongste heb ik natuurlijk geholpen met de kamer opruimen en hij mocht de waterbende opruimen badkamer zit nog onder een soort plakkerige slijm, maar dat komt morgen wel weer Verder hebben ze lekker in het badje gezwommen
Auw dat ziet er pijnlijk uit! Hier vanavond een halve inzinking gehad toen ik mijn moeder aan de telefoon had. Omdat ik wederom niet zwanger ben en het me echt opbreekt. Begin steeds meer na te denken over hoelang ik dit nog trek...
@TS, die teen ga je vrees ik nog lang voelen. Hier was mijn dochter mega vroeg wakker (07.30u maar het is vakantie), met als gevolg dat ze vanmiddag op de bank in slaap was gevallen. Daarna werd ze uit zichzelf wakker, dus gewoon naar haar personal trainer gegaan en een uur lang staan knallen op het veld. Ze was super vrolijk. Tot we in de auto naar huis zaten, kind was me daar een partij chagrijnig. Vervolgens stond het avondeten mevrouw ook niet aan. Het is dat de buren op vakantie zijn, want haar gekrijs en geschreeuw klonk veilig thuis waardig. Na het eten mocht ze direct douchen en naar bed. Hoop dat ze morgen gezelliger is.
Oei, hebben ze allemaal storm op de barometer staan ofzo? Hier was t de 1 sigaret dag. Wat best irritant is als je lekker al 4,5 dag gestopt was en er zo'n 80 had overgeslagen ondanks de ene ziekig en de ander eerste tandje en t eigenlijk verder prima ging. Totdat de rest vanmiddag thuis kwam en t huis veranderde in "wie kan er beter zeiken?". Leek wel een voorbij razende orkaan, daar ligt dus mn grens. Doorkomend tandje, ziekige G. is pittig maar te doen. Zeiken om t zeiken door grote smurf, smurfin en baby smurf dat wekt een allergische reactie op. Hardlopen ging helaas niet, dat is wel mn uitlaatklep maar mn rug was nog totalloss na G. een nachtje te hebben gehad. De tuin is wel aardig opgeruimd. Opstaan en weer door...