Vreemd voorgevoel

Discussion in 'Zwangerschap' started by Emmaxkus, Apr 8, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emmaxkus

Emmaxkus Actief lid

Dec 11, 2015
    371
    0
    0
    Hallo dames,

Ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen, maar heb een vreemd soort voorgevoel alsof er iets niet klopt. Afgelopen dinsdag is er geconstateerd dat ons kleintje extrasystole heeft, een onregelmatige hartslag. Nu heb ik gehoord dat dit geen kwaad kan, maar ben toch erg bezorgd. Nu komt er ook nog bij dat ik last heb van mn buik. Het is een soort trekkend gevoel naar onderen, en doet een beetje denken aan menstruatiepijn. Had het een week geleden ook al, maar toen geen aandacht aan besteed. Nu komt het gevoel met de dag vaker, en heb een soort van onderbuik gevoel dat er 'iets' niet goed is.

Wat is jullie advies?

Groetjes Emma

2. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

Aug 4, 2013
    3,155
    2,542
    113
    Klinkt toch als normale klachten wat mij betreft hoor... ;)
    Maar snap dat je bezorgd bent... Als je t echt niet vertrouwd kun je altijd je vk bellen hé! ;)

3. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    1,257
    47
    48
    Ik heb dat gevoel ook inclusief steken.
    Het kan erbij horen volgens mijn vk. Ik heb wel mijn urine laten checken op blaasontsteking.

En wanneer je je zorgen blijft maken, echt even bellen met de vk of bij de afdeling waar je onder behandeling bent!

4. Sunshine15

Sunshine15 Actief lid

Jan 25, 2015
    443
    2
    16
    Groningen
    Heel erg herkenbaar hoor. Ik denk eigenlijk dat je je "onderbuik" gevoel snel met je angsten zal verwarren.

Ik denk dat iedere a.s. moeder zich bewust of onbewust zorgen maakt over de kleine die geboren gaat worden (en na de geboorte ga je vrolijk verder met je zorgen!) Je hoort en leest tegenwoordig ook zoveel dingen die fout kunnen gaan.

Als een arts zegt dat het geen kwaad kan dat je zoontje soms een onregelmatige hartslag heeft, dan moet je daar maar op proberen te vertrouwen. Als het wel kwaad kon, liet ie je vast niet zomaar doorlopen. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar goed ;).

Ik heb overigens ook dat trekkende gevoel. Soms lijkt t net alsof ik ongesteld moet worden. Had ik met m'n vorige zwangerschappen ook rond 30 weken, zal er dus bij horen!

5. Emmaxkus

Emmaxkus Actief lid

Dec 11, 2015
    371
    0
    0
    Dankjewel voor de reacties, voel me iets beter nu! Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben :D

Share This Page