Sinds vorige week maandag heb ik al last van voorweeen maar niet pijnlijke. Maar sinds afgelopen zaterdag heb ik regelmatig weeen gepaard met best veel pijn. Ik moet ze zeg maar echt wat weg puffen . Ze komen niet echt regelmatig maar wel vaak en nemen soms in kracht toe en soms weer af. Soms heb ik ze om de vier a vijf minuten dan weer om het half ur dan weer om de tien minuten. Het begint meestal sochtends rond een uur of vijf en gaat dan een aantal uur door om vervolgens te verdwijnen en later weer terug te komen. Zijn dit gewoon voorweeen of zetten de weeen gewoon niet door. Ze voelen aan alsof ik ongesteld ben ze komen opzetten duren ong een minuut tot anderhalve minuut en zakken dan langzaam weer af, het voelt net als of je baarmoeder word samengeknepen. En ik heb nog een andere vraag.(sorry dat ik zo zeur) Ik heb sinds vanochtend veel last van wat plakkerig vocht in mijn onderbroek, heb al een maandverband ondergedaan voor de zekerheid. Mijn man zegt dat het niet zoetig reukt maar het blijft heel langzaam komen (het loopt er niet uit ofzo)en er zit zo af en toe ook wat slijm bij. Het is gewoon wat dorzichtig en doet ook geen pijn maar het is wel irritant net als de weeen omdat ik gewoon weg niet weet waar ik aan toe ben. Ik hoop dat jullie me hier mee kunnen helpen.alvast hartelijk bedankt, groetjes meisje2000
hoi, je hebt last van voorweeen of indalingsweeen. Di ekunnen vaak komen en ook een bepaalde regelmaat hebben maar zetten uiteindelijk niet door. Het zegt helaas niets over het moment waarop je gaat bevallen. Op het eind van de zwangerschap heb je vaak veel afscheiding. Is normaal. Als je twijfelt of het vruchtwater is even bellen met je eigen verloskundige, maar ik denk het niet als ik je verhaal lees. Het slijmerige kan ook een deel van de slijmprop zijn, zegt helaas oook niks over moment van bevallen. Goede bevalling gewenst! Mijam
He mirjam twee en een half uur naar je antwoord is onze dochter geboren en waren het toch echt gewone weeen alleen niet sterk genoeg om door te zetten. Ze is 10 dagen te vroeg geboren en mijn instinct heeft toch gelijk gekregen. Toch bedankt voor het antwoord. Ps ze is dus om half drie geboren en is gezond haar naam is wendy en mochten de volgende dag alweer naar huis.