pijnlijke voorweeen

Discussie in 'De bevalling' gestart door Alpen, 27 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alpen

Alpen Niet meer actief

Hoi dames,

Een vraagje of iemand dit herkent en hoe verliep dit bij jullie?

Ik heb met 34 weken en vanmorgen met 35 weken in het ziekenhuis gelegen op verzoek van de VK met pijnlijke en regelmatige voorweeen, vannacht de hele nacht in de weer geweest, ze kwamen op het gegeven moment om de 3 minuten en waren echt pijnlijk.. , nu is dit ons eerste kindje dus ik heb geen idee wat ik moet verwachten, maar eenmaal in het ziekenhuis had ik inderdaad weeen om de 3 minuten, maar geen ontsluiting en mn baarmoedermond nog potdicht...

Nu hoop ik natuurlijk dat onze kleine meid nog even blijft zitten, maar na een week ben ik al doodop.. hoelang duurde het bij jullie voordat dit soort weeen overgingen in "echte" weeen?

Alvast bedankt!!

2. leutjj

leutjj Niet meer actief

Zelf heb ik nu 1,5 week last van voorweeen. Soms word het iets minder, maar nu weer regelmatig. Het doet bij mij wel iets, bmm al verveekt en kort. Loop ook al met ontsluiting. Het zet alleen nog niet door!

3. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    ook ik heb al 2 weken voor weeen ben benieuwd wat de gyn morgen zegt

4. loesje26

loesje26 Bekend lid

5 feb 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    pfff ik loop al twee weken met voorweeen:(

Soms zijn ze zo regelmatig en sterk dat ik op het punt sta om te gaan bellen maar dan zakken ze weer af:(

Ik hoop dat ze snel doorzetten en onze meid komt... Maar ik ben bang dat ze pas met 42 weken komt...

Dus hoe het verloopt weet ik nog niet maar ik vind het erg irritant in ieder geval;)

5. Alpen

Alpen Niet meer actief

@Leutjj dat klinkt al iets positiever als aan deze kant, hoop voor je dat het snel door zet!

@wolchu ben ook erg benieuwd! Laat je ff weten?

@loesje26 klinkt heel bekend! Irritant is het idd! Hoop voor je dat het snel vorderd!

Deel Deze Pagina