Gister voor controle na ziekenhuis vanwege hoge bloeddruk En blijven overgeven... Nou weer 2 kilo kwijt afgelopen weken totaal 5 kilo eraf Ook bloed en urine waren niet goed dus blijven gesproken over inleiden. Ctg was prima ook urine en bloed waren goed vandaag dis lekker naar huis. Vandaag gynaecoloog met geen woord gesproken over inleiden.... Volgende week donderdag pas weer voor controle eerder was er geen plek voor me... Heb zo gehad met overgeven zit in de nacht meer op de badkamer/toilet dan wat anders ben totaal gebroken. Maar de verloskundige zeg ach ja hoort erbij Wat zouden jullie doen??? Ps ben echt kei hard maar 9 maanden overgeven heb ik nu echt gehad
Ander ziekenhuis? Soms begrijp ik er niets van. Hopelijk is het overgeven wel een teken dat eriets gaat beginnen.... Sterkte!
Ik zie dat je in Tolkamer woont. Welk zkh ga je? Ik kan je cwz in Nijmegen aanraden. Vanaf 41 wk mag je daar inleiden en ik heb er 2x eeen topervaring. En nog heerlijke kraamsuites ook (man mag gewoon blijven slapen in tegenstelling tot Arnhem).
sterkte meid! respect voor je en snap je helemaal, vind nu op laaste 2x overgeven al erg Knuff Ik zou blijven hameren op inleiden en dat je het niet trekt, al snap ik ook dat je energie keer op is, Pffff. wil je vooral even sterte toewensen en hopelijk heb je de kleine snel in je armen
Super lieve berichtjes dames bedankt Nijmegen vind ik helaas echt te ver das dik een uur rijden Daarom hadden wij voor Doetinchem gekozen.... Vandaag heeft mijn eigen verloskundige me gebeld hoe ging en waarom ik thuis was? Heb hele verhaal uit gelegd morgen Belt ze meid de gynaecoloog en dinsdag komt ze gewoon op huis bezoek topp zeg! Wat een fijne vrouw daar werd ik gewoon vrolijk van ze vond echt belachelijk hoe het gegaan was en gaat dus verhaal halen krijgt dus nog een staartje.
Klopt 9 maanden overgeven is erg zwaar. Had dat in de vorige zwangerschap. Hoop dat de kleine zich snel aandient. X
jeetje wat vervelend! ik wens je heel veel sterkte toe en ikhoop dat de baby snel en gezond geboren mag worden, en dat jijhet ook goed maakt!
Sterkte meid, dat je vk maar eens flink van zich laat horen want ik vind dit ook echt wel belachelijk. Hopelijk heb je, je ukje snel in je armen!
Afgelopen zondag nacht weeën gekregen Dus hop Vk gebeld gekomen maar 1 cm omsluiting toch weeën om de 3 minuten hop naar ziekenhuis. Tegen 10 uur werd het me echt te heftig ruggeprik gekregen en weer gekeken 4 cm omsluiting. Relax liggen dus en weeën opwekkers gekregen om wat te versnellen om 1 uur alles in rep en roer hartslag van de kleine te laag daar ga je dan. Alles uit kleedje aan spoed kijzersnede om 13.14 is onze Tom geboren Lig nu nog in ziekenhuis met Tom gaat super met mij nog wat minder maar dat komt ook wel weer.