Pijnlijkste onderzoek / ingreep

Discussie in 'De lounge' gestart door liesjeverliefd, 26 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Oh dat herken ik helemaal!
    ik kan af en toe niet eens omhoog komen van de bank af, niet normaal..

2. Bailief

Bailief Niet meer actief

Pfoe dan heb jij het wel heel erg. Zo erg heb ik het gelukkig niet. Maar wel dat ik er dan nog geen broekrand oid op kan hebben. Ik geloof er ook niet in dat dit ooit nog verdwijnt.

3. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Bevallen doe ik met 2 vingers in de neus maar nooit meer dat ik een spiraal laat zetten en een ruggenprik. Beide deden zo ongelooflijk zeer! Toen ze met die tang mijn baarmoedermond deden vastpakken, ik dacht echt dat ik dood ging. En ja, dit was na de bevalling.

4. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ruggenprik ging hier dus mis als aanvulling. Hebben ze met 3 man verschillende keren lopen porren. Echt een verschrikking als je ook weeën moet opvangen. Toen die eenmaal was gezet was ik wel opgelucht

5. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    Ik heb vaak een soort vage jeuk an het litteken. Dit verschild met het weer. Als ik veel til dan heb ik wel pijn erachter maar ik kan niet echt zeggen tijdens de menstruatie. Dan heb ik sowieso vaak buikpijn ;)

6. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    De punctie voor de ICSI behandeling... ik beval nog liever, krijg er hechtingen achteraan en laat nog een spiraaltje zetten.. maargoed, het was het waard

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Het iedere dag zonder verdoving laten schoonmaken van mijn borstabces dat deed echt zoveel pijn. En de galblaas operatie daarna ik beval nog liever echt waar.
    Verwijderen van mijn verstandskies en 4 dagen later een kaakabces met ziekenhuis opname staar ook zeker in de top 3 bij mij

8. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Daarom zitten wij in dusseldorf daar gaat de punctie heerlijk onder narcose merk je er totaal niks van.
    Zaterdag mag ik weer voor punctie kijk er totaal niet tegenop

9. de katheters tijdens/na de bevallingen..
    verschrikkelijk

10. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Heel fijn!

Wij waren poging vier anders naar dusseldorf gegaan.

Heel veel succes!

11. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Dubbele kaakoperatie. Die pijn was echt niet te doen. Kreeg elke 4 uur een morfine injectie maar die was na max 2 uur weer uitgewerkt. Never again

12. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Wat raar eigenlijk dat er zoveel gynaecologische ingrepen/handelingen zonder verdoving gebeuren. Moet je eens bij een man proberen...

Hier was het plaatsen van het spiraaltje niet zo tof. Ik kan best wat hebben, maar het zogenaamde oprekken van de bmm, jakkes! Dat was overigens na de geboorte van de oudste, maar die is met een keizersnede ter wereld gekomen. Misschien maakt dat wel uit. Ik zag daardoor ook erg op tegen mijn eerste uitstrijkje, maar toen heb ik geen pijn gevoeld. Spiraaltje verwijderen was trouwens ook niet pijnlijk.

13. vlinder1973

4 okt 2011
    50
    4
    8
    Hier toch wel de ruggeprik voor hersenvocht af te nemen voor onderzoek. Na de vierde keer mis prikken hebben ze moeten besluiten geen prik meer te zetten.

Heb daarentegen al genoeg meegemaakt. Openhart operatie, tia en keizersnee. Maar die ruggeprik is toch verreweg het ergste!

14. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.812
    4.050
    113
    Met stip op 1: een wortelkanaalbehandeling toen er een ontsteking zat en de verdoving dus niet pakte. De tandarts heeft de hele behandeling in 1 keer gedaan en ik heb dus echt alles gevoeld.

Bevalling, ruggenprik, uitstrijkje en mammografie heb ik gelukkig allemaal niet als pijnlijk ervaren.

15. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    oooh ja mammografie laten maken was ook heel pijnlijk. Ik had net 8 weken ervoor een borstverkleining gehad.
    Ik doe dat echt nooit meer

16. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.768
    2.184
    113
    Toch wel bij de kaakchirurg. Meerdere verdovingsprikken in mijn gehemelte en bbovenkaak. Nog nooit zoveel pijn gehad!
    De hechting na het inknippen krijgt een tweede plek. Duurde ruim een half uur en de verdoving werkte voor geen meter.

17. Nescio

Nescio Niet meer actief

Zo'n drie weken geleden verrekte ik een spier in mijn rug. Ik weet niet precies wat ik aan het doen was, maar opeens een verblindende pijn, precies op die plaats waar je bh-bandje zit. Man, ik ging door de grond. Moest echt gaan liggen en kon me een uur ofzo niet bewegen.

Echt, ik baar liever een kind dan dat ik nog een keer zo door mijn rug ga.
    Ook met gynaecologische onderzoeken heb ik geen problemen. Ik moet nu vaak gecheckt worden omdat bij de tweede zwangerschap ik op 34 weken al weeën had. Ik denk dat ik een heel goede dokter heb, want hij heeft me nooit pijn gedaan.

18. woez

woez Fanatiek lid

19 sep 2009
    1.129
    205
    63
    Cyste aan mijn buik open laten snijden in een straie streep zonder verdoving.

19. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Tijdens de inleiding/bevalling van de 2e een ballonkatheter plaatsen. Die haak aan m'n baarmoedermond... Ik ging van mijn stokje. De rest van de bevalling was een eitje.

Oh, en ik ging ook knock van de pijn toen mijn dochter met haar vinger in mijn oog prikte. Bleek een flinke beschadiging van het hoornvlies te zijn op de hap.

Ik ben echt van 'niet zeuren maar doorbijten'. Jammer dat m'n lijf dan af en toe zelf besluit dat het welletjes is geweest en het lampje uit gaat:rolleyes:

20. Nescio

Nescio Niet meer actief

Wat sommigen hier mee hebben gemaakt... pff. Ik ben echt een chicken, kies liever voor volledige narcose als dat kan. Bij de kaakchirurg voor 4 verstandskiezen eruit ook lekker onder narcose.

Deel Deze Pagina