Hallo Dames Ik heb even een vraagje, ben nu 6 weken zwanger en heb sinds de 4e week dat ik ongeveer 1 a 2 x per week s'nachts wakker word van de buikpijn...echt een beetje het gevoel dat ik heb de dag voor ik ongesteld word (heb dan echt behoorlijke buikpijn voor een uurtje ofzo en weet me dan ook echt geen houding meer te geven) alleen heb ik nu het idee dat het ook iets meer ter hoogte van mn darmen is Dit duurt ongeveer een half uur ofzo en dan trekt het langzaam weer weg tot ik weer kan gaan slapen Vraag me echt af wat dit is en hoe het komt dat ik dit alleen s'nachts heb, kan dit komen doordat ik op mijn buik slaap? lijkt me nog erg vroeg om daar last van te hebben of niet? in elk geval bedankt voor t lezen gr Bla
Hi bla, Vervelend dat het snacht's is, daar gaat je nacht rust. Maar je hebt het waarschijnlijk ook wel overdag maar dan gaat het door de drukte en bezigheden eerder aan je voorbij. het klinkt als groeien van de baarmoeder. Nee het kan niet veroorzaakt worden door op je buik te liggen.Je baarmoeder zit nog achter je schaambotje. Gefeliciteerd! Imke
Bedankt voor je antwoord Imke Ik denk eigenlijk niet dat het overdag aan me voorbij gaat want het doet zo'n pijn dat ik me geen houding weet te geven Maargoed zolang het niet veroorzaakt word door op mijn buik liggen is t goed Ik ben toch al doorlopend moe, dus meer of minder nachtrust zal niet veel schelen gr Bla