Voel me normaal en zoooo onzeker....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door akaper, 24 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. akaper

akaper Actief lid

5 aug 2013
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Moet even van me afschrijven, ben zooo onzeker dat komt door de miskramen hiervoor natuurlijk...
    Heb met volgens mijn telling 7.6 weken een echo gehad en de gyn kwam met de meting tot 7.0 weken maar wel met een kloppend hartje!!!
    Met me zoontje had ik ook niet veel klachten en nu dus weer niet maar dat maakt me onzeker omdat het de ene dag erger is als de andere dag...

Gelukkig as maandag weer een echo maar ik sterf op sommige moment echt duizend doden... Ik hoop zo dat het met de 3 maanden grens beter wordt qua onzekerheid en er iets meer in durf te geloven en van genieten...

Herkennen meiden zich hierin??

2. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Die eerste maanden zijn killing... En ik heb dan geen miskraam gehad dus kan me voorstellen dat het voor jou nog meer geldt. Ik heb zelf ook nergens last van... Ben nu bijna 14 weken dus de meest kritieke tijd is achter de rug...

EN je kan verder ook alleen maar afwachten... probeer leuke dingen te doen die je afleiden, bezoekjes etc...

3. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Herkenbaar heb 5 ma's gehad in t verleden.... Zo zenuwslopend?!! Heb extra echo's krijg jij die niet?

Heb ook de angelsound gekocht en kan vanaf 9 + 3 t hartje vinden en luister ik een of 2 x per week naar. Heel fijn geruststellend!

Deze zw moest ik flink overgeven dat had ik bij jongste niet. Vind ik wel een geruststellende gedachte..

Ik heb 2 kids rondlopen en minder tijd om te piekeren. Ik merk dat wanneer ik t minder druk heb de onzekerheid groter wordt .

Merk ook dat ik niet teveel enge verhalen moet lezen maar juist de goede verhalen .

Durf te gaan vertrouwen op je lijf!!

Succes

4. Duvellie

Duvellie Niet meer actief

Moeilijk die onzekerheid aan het begin, ik raakte zwanger en maakte mezelf helemaal gek van onzekerheid, moet dan helemaal moeilijk zijn als je al miskramen hebt gehad :(.

Probeer positieve verhalen te lezen en probeer je een beetje vast te houden aan het feit dat je bij je zoontje ook weinig symptomen had. Al is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan!

Succes met afwachten de komende dagen!!

Deel Deze Pagina