Vandaag te horen gekregen dat we van ivf naar icsi gaan... Daarmee ook een ander schema en deels andere medicatie. Omdat dit een telefonisch consult was hoop ik dat ik het allemaal goed heb begrepen. Mijn scema wordt dan Vanaf menstruatie aan de pil ( denk vanaf aanstaande zondag) Vanaf 25 juni start decapeptyl Op 2 juli stoppen met de pil Op 9 juli naast de decapeptyl ook 225 eh menopur spuiten Op 19 juli punctie Ik vind het een beetje vreemd dat ik al zo vroeg start met het hormoon spuiten dat je eisprong tegenhoudt, voordat je uberhaupt met de menopur begint... Iemand ervaring of is dit volkomen normaal... Iemand ervaring met de overstap van ivf naar icsi. Mijn ivf is hopenloss mislukt, naar mijn mening onderstimulatie, 4 folikels, 2 eitjes en nul bevruchting. Nu is de menopur opgehoogd van 150 naar 225 eh.
Het is normaal dat je pas dagen na de start van decapeptyl met stimuleren begint, want als je met de pil stopt (na het starten van de deca) wordt je eerst nog ongesteld. Soms wordt er dan al begonnen met stimuleren, maar meestal begint het pas later. Ik begon op 16 mei met deca, en pas vandaag met gonal-f, dus daar zitten 12 dagen tussen. In de tussentijd ongesteld geworden, nu zo goed als voorbij, dus kan het bm slijmvlies mooi vanaf 0 weer gaan opbouwen. Succes met de poging! Verder geen ervaring met overstappen van ivf naar icsi, wij hebben vanaf behandeling 1 icsi gedaan.
geen ervaring! maar erg benieuwd! wij willen graag gaan starten met icsi in duitsland! dus ik ben ook benieuwd ik lees even mee! ik wens je heel veel succes met je ICSI hopelijk veel beter resultaat!
Hoi! Ook geen ervaring nog in. Wij starten 1 juni met onze eerste icsi. We krijgen morgen de prikinstructie dus als ik wat wijzer word laat ik het je even weten. Verder heel veel succes met de behandelingen!
Ik heb eerst 3 weken de pil geslikt, toen 2 weken de lucrin gespoten (hetzelfde als deca) en toen gestart met stimuleren. dat is idd normaal voor het lange schema dat je eerst onderdrukt en dan gaat stimuleren. succes met de icsi poging!!
Brrrr bedacht me ook dat het dus 23 dagen spuiten is, waarvan een hoop dagen zelfs twee spuiten. En de vorige keer was het bij de ivf 8 dagen en dat vond ik al eng en meer dan genoeg...
Misschien gaat het deze keer wel beter. Bij mij went het iig wel. Vind het nog steeds niet lekker, maar gaat me onderhand net zo makkelijk af als het slikken van een pil.
Voor de punctie moest ik diverse keren terug komen om te kijken of de eitjes goed groeiden. Daarna werd pas de datum van de punctie vastgesteld. Het spuiten deed mijn man net voor we gingen slapen. Went vanzelf.