Hoi Iedereen, Ik heb sinds 6 dagen na de bevalling last van mijn schaambot. Alsof iemand er hard tegenaan geschopt heeft! Als ik span en ontspan doet het ook pijn als een soort spierpijn. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?
Klinkt als bekkenpijn. Tijdens de bevalling wordt je bekken enorm belast. Ik had het tijdens de zwangerschap. Je kunt contact opnemen met een bekkenfysio, want het is niet prettig. Heel veel sterkte ermee!
daar had ik helemaal niet aan gedacht. ik dacht dat dat altijd tijdens de zwangerschap was. maar ik lees dat over urine verlies en geen gevoel meer etc. dat heb ik niet?
Mijn zus heeft bekkenklachten aan bevalling overgehouden. Zelf ging het bij mij na de bevalling over. Je hoeft geen urineverlies te hebben of zoiets te hebben. Bij iedereen is het dus verschillend. Bij bekkenklachten of pijn geld wel dat je er snel moet zijn om erger te voorkomen. Je kan het ook aan je VK voorleggen, ik neem aan dat je nog onder controle staat?
ja dat klopt, maar ik heb net een afspraak bij de dokter gemaakt voor vanmiddag. heel erg bedankt voor je reactie. tis zo jammer, kan nu niet 100 procent van me meisje genieten.