steken binnenkant bovenbenen 40 weken

Discussion in 'Zwangerschap' started by Makkie, Aug 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hee meiden!

ik ben vandaag 40+1 weken zwanger, tis echt wachten totdat het gaat beginnen, spannend!

Ik heb eigelijk weinig last, op wat gerommel in mijn buik na. Maar sinds een paar dagen heb ik soms ineens hele venijnige en scherpe steken in mijn bovenbenen. Tis echt aan de binnenkant, een stukje onder mijn liezen. Soms ga ik even door mijn benen heen, zo scherp is dan de pijn. Tis vooral als ik gezeten heb of als de kleine een flinke beweging maakt.

Weten jullie wat dit kan zijn? Zijn het bekkenklachten (ken dat namelijk niet) of iets anders??

bedankt voor het lezen en antwoorden alvast!

2. emmie

emmie Niet meer actief

geen idee sorry!!! ik heb constant last van mn bovenbenen ook aan de binnenkant! soms kan ik echt niet lopen.
    maar spannend voor jou, suc6 met de aller aller laatste loodjes! :D

3. Yuni

Yuni Actief lid

Dec 28, 2008
    170
    0
    0
    Hey Makkie

Ik heb exact hetzelfde wat jij omschrijft! Een hele scherpe korte steek aan de bovenkant van mijn dijen. Soms zo erg dat ik bijna door mijn been zou gaan, heel moeilijk te omschrijven.

Ik heb het sinds een week ongeveer 1 à 2 keer per dag, praktisch elke keer aan mijn linkerbeen. Geen idee wat het wil zeggen, maar het is echt een erg apart gevoel.

Ik lees mee....

4. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

Nov 18, 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    @Makkie: Succes meis met de laatste loodjes!!
    :D

Liefs!

5. greeneyedgirl

greeneyedgirl Actief lid

Nov 18, 2008
    183
    0
    0
    Misschien heeft het te maken met nog verder indalen, of een soort beenweeen? Die ken ik niet, maar misschien iemand anders wel?

We zijn even ver overtijd. Wat duurt het lang, he?

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

@ joytjuhh: dank je meid! Nog bedankt voor je laatste mailtje, we houden elkaar wel op de hoogte goed!! Voel jij je goed nog steeds?

@ Greeneyedgirl, ja wachten duurt lang! maar vanmorgen had ik zoiets van, het duurt gewoon echt niet lang meer... wat zijn nou een paar dagen overtijd lopen op 9 maanden! Dus ik ga gewoon weer genieten van mijn dikke buik, ons mannetje dat er in zit en nu nog 'alleen' van mij is en het getrappel! Wie weet geeft dat meer afleiding. Voel jij je goed?

@ Yuni: ja moeilijk te omschrijven he? Maar volgens mij hebben we hetzelfde.. hoop niet dat het beenween blijken, pffff die schijnen echt heeeeel erg te zijn.... mss het week worden van alles? Nou ja, heel apart in iedergeval!

Mss zijn er meer meiden die dit herkennen en weten wat het kan zijn??

7. greeneyedgirl

greeneyedgirl Actief lid

Nov 18, 2008
    183
    0
    0
    @ Makkie

Gisteren 3 uur lang lichte weeen gehad (na het strippen) maar het stopte :x
    Baal een beetje en wil de deur eigenlijk niet uit, dus ben me aan het opladen om naar de supermarkt te gaan.

Jij ziet het veel positiever in, ga ik nu ook proberen!:)

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

Greeneyedgirl... oooo balen als het dan niet doorzet he? Grrrr.... hoop dat het alsnog snel bij je doorzet meid! (en bij mezelf ook!) mss bevallen we wel op dezelfde dag hihihi.

9. marjolein72

Sep 22, 2009
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben nu 38 weken en 3 dagen zwanger en heb ook zo af en toe van die steken tijdens het lopen.

Zo ver ik weet zijn dat indalingssteken. Ik had ze ook bij mijn eerste kindje met toen 40 weken en 3 dagen.

Succes !

Groetjes Marjolein

Share This Page