Jullie die al kinderen hebben of al het geslacht weten wat waren jullie symptomen de eerste helft van de zwangerschap? Was het een meisje of jongen?
Wat voor antwoord je ook krijgt; dat verschilt per zwangerschap, per vrouw en hangt NIET samen met het geslacht van het kind.
Mee eens met wat hierboven staat. Symptomen en het geslacht hangen niet samen. Je kunt wel googlen op bakerpraatjes geslacht als je nieuwsgierig bent
bij beide geslachten dezelfde zwangerschapkwaaltjes en dat zijn er niet veel over het algemeen alleen vermoeidheid
Als ik alle 'symptomen' moest geloven, zou ik zwanger zijn van een jongen. Inmiddels bevallen en het is toch echt een meisje! Dus helaas is het enige wat je kan doen, is het vragen bij de vk/gyn tijdens een echo...
Geen van de bakerpraatjes klopte bij mijn uitslag.. zou een meisje moeten zijn maar echt 100% jongen dus echt de echo afwachten..!!
Symptomen van geslacht?? Nog nooit van gehoord! Net zoals hoe je je buik draagt.. Kheb altijd m'n buik voor gedragen, en dat was een jongen en twee dames
Het enige verschil was dat ik bij mijn zoon enorm veel moest overgeven in het begin en bij mijn dochter totaal niet. Maar of dat nou een symptoom is dat weet ik niet. Ik had bij allebei ook mijn buik naar voren dus dat bakerpraatje klopt niet.
Even een late toevoeging: het zijn bakerpraatjes hè, dus op geen enkele manier wetenschappelijk bewezen Bij mij klopten ze toevallig wel bijna allemaal, maar dat zegt echt niets.
Al mijn schoonzussen hebben ook jongens en hebben ook allemaal overgegeven en ik met een dochter niet, nu weer geen een keer overgegeven dus ben erg benieuwd of ik nog een dochter krijg
Mijn gevoel zei al vrij snel dat de mijne een jongen is. Dat klopte. Maar had bijna geen symptomen dus dat is lastig te vergelijken
Het maakt vaak niet uit. Alleen was het bij mij wel een groot verschil tussen de jongens en de meisjes. Bij de jongens had ik bijna nergens last van! Voelde mij kiplekker! Maar bij de meisjes voelde ik mij zoooooooo beroerd. Er zijn bij mij dus wel duidelijk verschillen. Maar vergelijk ik dit weer met een vriendin dan was zij bij de jongen net zo ziek. Dus wat dat betreft is er geen peil op te trekken.
Symptomen zeggen niets over het geslacht. Al heb ik beide zwangerschappen anders ervaren. Bij mn zoontje was ik vrijwel niet misselijk en bij mn dochtertje wel vaak boven de toiletpot gehangen.
mijn eerste zwangerschap was totaal anders dan de 2de. Het zijn allebei meiden. Nu zwangerschap 3 en die lijkt weer heel anders te gaan, want ik heb kwaaltjes die ik bij 1 en 2 niet gehad heb. Eerst dacht ik dat t verschil eens kon zitten in de bloedgroep van de kleine. Bij de eerste postief en ik ben negatief. De tweede allebei positief. Maar omdat deze weer helemaal anders is, ben ik dus daar ook weer vanaf gestapt hahah
Ik ben nu voor de tweede keer zwanger. Deze zwangerschap is totaal anders dan de eerste en dat terwijl er wel een tweede meid bij komt. Dus idd die bakerpraatjes zijn enkel praatjes. Leuk om te lezen maar t voorspelt niets!
Wat er al eerder is gezegd staat niet met elkaar in verbinding volgens mij geslacht en kwaaltjes. Ik heb nu bijna dezelfde kwaaltjes weer als bij mijn dochter, en het word een jongetje nu
Hier vijf zwangerschappen en allemaal weer anders en 2 geslachten dus dat zegt echt niets over welke symptomen bij welk geslacht zou horen. Nee kan je dus echt niets over zeggen.
Zo. Een vrouw naar mijn hart Dit dus. Ik heb alle "kwalen"van een meisjeszwangerschap volgens de bakerpraatjes ( behalve mijn buik, die is naar voren), maar ik verwacht toch echt een zoon!
Ik was harstikke misselijk de eerste 10 tot 12 weken, en oooooh zo moe, en inmiddels hebben wij een zoontje.
Hier eerst een meisje en nu zwanger van een jongen. Qua klachten bijna precies hetzelfde, maar nu ik wat langer zwanger ben zie ik wel subtiele verschillen. Zo heb ik nu nog steeds geen zwangerschapsstreep op mijn buik, die had ik al heel snel bij mijn dochter. Ook is mijn huid nu minder mooi (beetje onrustig helaas) terwijl ik bij dl een zacht en gaaf babyhuidje had. Verder ben ik nu meer moe, maar dat komt vast door mijn dochter en niet door mijn ongeboren zoon ! Grappige is wel dat letterlijk iedereen in mijn omgeving al voorspelde dat het ditmaal een jongen zou zijn. Geen idee waar ze het aan zagen, maar ze hebben wel gelijk! Dus... aan de kwaaltjes hier niks verschillend, maar misschien wel iets in mijn "looks", wat dat dan ook precies moge zijn.