Iemand ervaring met voedingsbh's van de Hema

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chantal26, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik heb een vraagje, ik moet nog voedings bh's kopen.
    Alleen nu heb ik ze bij de hema gezien.
    Maar nu is mijn vraag weet iemand of die bh's groot gewoon of klein vallen kwa cup?
    Ze zijn namelijk niet zo heel duur daar en ze zien er super mooi uit.

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb ze gekocht en ze vallen heel normaal uit.
    Ze zitten in ieder geval erg lekker. En je kan toch altijd een paar mtn meenemen en dan lekker thuis op je gemak passen en als het niks is weer terug brengen?

3. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ja ik denk dat ik een paar maten koop en dan kan ik ze altijd nog terug brengen.
    Vindt het altijd vervelend dat je bij de hema niet kan passen.
    Ze verkopen dat best wel wat kleding en lingrie, maar je moet het daar altijd op de gok kopen.

4. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Das inderdaad het nadeel van de Hema, maar het voordeel van de Hema is dat je gewoon je geld terugkrijgt mocht het niet passen.

Ik heb ook voedingsbh's van de Hema en draag ze nu al; Mijn borsten zijn gegroeid en pas mijn eigen bh's niet meer. Ik vind ze erg prettig zitten.

5. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Vorige zs had ik een dure zwangerschaps bh gekocht, ze hadden me eenn maat 100 E gegeven geloof ik, a €50 en heel hoog uitgesneden waardoor hij boven al mn shirtjes uitkwam.
    Dit keer een 90D gekocht van Hema en hij zit heerlijk, en dan voor maar €10....
    ook de voedings bhs had ik vorige keer al van hema, zijn goed bevallen!

6. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Ook ik heb voedingsbh's van de hema, en ze bevallen prima, ik draag ze dan ook dag in dag uit.
    En qua cupmaat vind ik dat het net zo is al bij gewone bh's (bij mij tenminste).

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb er ook 2 gehaald, waren nu maar 5 euro per stuk. ze zijn leuk en zitten prima!

8. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

22 okt 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Ik heb tijdens de zwangerschap ook de voedingsbeha's van de Hema gedragen. Zitten prima en niet duur.
    Had er ook 1 bij de hunkemoller gekocht (met advies van de verkoopster) en deze zat helemaal niet lekker en was ook nog eens 3x zo duur ofzow.

9. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    ik heb van de week bij de hema gekeken, maar de maten gingen niet verder dan D cup... tja, en daar sta je dan met je 90E.... wel balen, maar ja, dan maar ergens anders kijken voor leuke

10. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Ik vind ze ook heerlijk zitten en vind persoonlijk dat ze precies zo zitten als dat je maat is. Dus als je altijd maar 1 maat hebt (en niet van de ene c en de andere d ofzo) dan kun je gewoon de maat nemen die je altijd hebt of anders dezelfde als die van je sportbh (als je die gebruikt). Ik draag ze ook al een tijdje omdat ik dacht dat je borsten enorm gingen groeien. Ze zijn wel iets groter, maar passen nog steeds in mijn gewone bh's... ;)

11. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Maandag gaan we shoppen dus dan zal ik er eens een paar gaan kopen.
    Gisteren zijn ze van de kraamhulp geweest, en zij zei ook al dat de voedingsbh's van de hema het beste uit de markt komen, goeie kwaliteit en niet duur.
    Dus ga maandag maar eens shoppen.
    Inderdaad jammer dat ze maar tot D gaan.
    Ik heb zelf C of D ligt eraan wat voor model ik heb.

12. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    ik heb ze ook van de hema! en hoewel mijn borsten ( normaal d) gegroeid zijn en ik mijn oude bh's niet meer aankan passen de voedingsbh's van de hema cup D mij wel!
    gewoon ff proberen dus!!
    Ik vind ze heerlijk zitten!

13. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    Hm, ik denk dat ik zo maar even naar de hema ga, wilde nog van die mooie mama onderbroeken halen (ziet er niet uit, maar zit heerlijk), dus kijk ik meteen ff voor die bh's..

14. Poeh30

Poeh30 Actief lid

10 jun 2009
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    draag altijd bh´s met een beugel, bestaan er ook voedingsbh´s met een beugel? had 85C en nu door de zwangerschap 85D en vind zonder beugel niet erg prettig.

15. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames,,

ik heb ook voedingsbh's van de hema, ik draag ze ok nu al omdat het gewoon erg lekker zit, maar ik heb 2 verschillende voedings bh's

1 grijze met paarse stipjes, en gwoon een simpele zwarte.

ik moet zeggen dat ze bij mij wel iets schelen, de zwarte zit namelijk een stuk strakker dan de grijze met paarse stipjes.

en het is wel dezelfde maat, maar volges mij is de stof ook iets anders, die zwarte is meer van katoen, en in die andere zit meer elastiek volges mij.

dus dat is het enige verschil, maar verder zitten ze prima:)

16. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Ik ken alleen die zwarte, simpele katoenen, bedoelen jullie die? Ik kwam er laatst nl wel een andere tegen bij de Hema, maar helaas niet mn maat en meer hadden ze er niet.
    Die zwarte vond ik vorige keer niet heel fijn, knelde op bepaalde delen af. Of zijn die vernieuwd ondertussen?

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb normaal mn 70/75E, maar de 80D zat eigenlijk prima.
    De eerste BH moest ik met 6wkn kopen en ik ben toen bij de prenetal geweest. Ze vertelde me dat je cup mt het zelfde blijft maar je omvang groter word. Dan word de cup direct ook wat groter, maar omdat ze erg rekbaar zijn kunnen ze goed mee groeien.
    Die van de Prenetal vind ik echt drama zitten! Na 2uur moeten ze echt uit! En je kan geen lage t-shirts meer dragen want ze komen overal boven uit.

Die van de hema zitten prima en kunnen ook nog goed onder een lager shirtje.

De beste BH's heb ik bij de H&M gekocht! Deze zitten lekker, zijn betaalbaar, kunnen ook onder een spagetti shirt en zijn ook nog een beetje sexy! Normaal slaag ik nooit bij de H&M omdat ze geen 70E verkopen, maar deze BH's zitten echt helemaal goed!

18. ipad

ipad Niet meer actief

ik draag ze al 2 jaar!!!!!!
    mijn zoontje heeft tot 3 maand terug nog BV gehad en nu zwanger...waardoor mijn borsten gelijk weer vol staan....
    Ik vind ze heerlijk zitten...heb er 4 en die zijn nu al 2 jaar in de roulatie....super dingen voor niet veel geld....

al vind manlief ze niet echt sexy hoor....hihi!!

19. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik heb nou de zwarte voedingsbh gekocht bij de hema.
    Ik heb meestal cup 80 c of d ligt eraan wat voor soort bh ik heb.
    Maar ik heb nu bij de hema D gepakt en die is helaas net wat te klein.
    Hij pas opzich wel maar vindt hem niet heel mooi zitten.
    Dus die gaat terug.
    Waar verkopen ze nog meer voedingsbh's want ik ga meestal altijd naar de hunkemoller alleen die verkopen ze volgens mij nergens meer.

Deel Deze Pagina