lichtroze en enorm ziek, innesteling? zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Marloa, 6 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marloa

Marloa Lid

1 sep 2015
    65
    1
    8
    Hoi dames,

'k ben in geen 5 jaar nog zo enorm ziek geweest en zit nu rond de periode van de innesteling...

Gisterenavond was de rit naar huis rijden me er teveel aan, onmiddellijk m'n bed in gekropen met hoofdpijn, overal spierpijn, 1x lichtroze afgeveegd, krampen,... en die ochtend werd ik ook wakker voor m'n wekker van de steken & krampen.
    's avonds na het avondeten wat misselijk en me echt ambetant voelen... Vanochtend om 6u eerste keer diarree en kan echt niks binnen houden (enkel water). Voel me slap, spierpijn overal en door die diarree maak ik me wel zorgen.

Nog dames die zo ziek waren en zwanger bleken te zijn?
    En als ik dan zwanger ben, kan dat dan geen kwaad voor't vruchtje? Ik heb momenteel 0,0 vitaminen & mineralen :( dat is niet bepaald een goeie start?!

2. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ik ben ook een keer gru-we-lijk ziek geweest in de periode van een eventuele innesteling, maar bij mij was het toch echt een (buik)griep bleek achteraf. Dus het kan, hoor, maar het hoeft niet. Die keer dat ik zwanger was, heb ik niets van de innesteling gevoeld. Mocht je toch zwanger blijken, iets wat je over een paar dagen kunt testen, dan hoef je je geen zorgen te maken over het vruchtje. Die 'steelt' al jouw vitaminen en mineralen, en geloof me, daar heb je echt wel een voorraadje van! Beterschap!

3. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Bij mijn eerste was ik goed ziek tijdens de innesteling. Het kan, maar het zegt in principe niks. Je kunt er (helaas) ook weinig aan veranderen meis, maar ik begrijp dat het door je hoofd spookt..

4. Marloa

Marloa Lid

1 sep 2015
    65
    1
    8
    Dank je voor de geruststelling ivm het eventuele vruchtje!

Ik kan er idd jammer genoeg niets aan veranderen. 't was ook omdat ik las dat je in de periode van de innesteling een verlaagde weerstand hebt... en algemeen ben ik bijna nooit ziek (ook zelfs geen verkoudheid of hoesten ofzo, dat is bij mij bijna altijd een koortsblaasje dat ik het nét overwonnen heb maar niet uitgebroken) dus vandaar dat ik nieuwsgierig was ;)

't is afwachten en uitzieken want ondertussen is het ook verergerd dat ik ook al diarree heb na een glas water. Zonet weer goed kunnen slapen en letterlijk uitzweten. Hopelijk morgen of zeker wel overmorgen er vanaf en dan daarna een positieve test!

5. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Achteraf ben ik rond het die tijd ook ziek geweest.

Extreme spierpijn, hoofdpijn, lusteloos, moe. Maar dit was maar één dagje!
    Ik dacht ik krijg een dikke griep ofzo.
    Heb zelfs nog gekeken of ik koorts had toen.

Zolang je goed (of zoveel mogelijk) drinkt kan ik denk ik geen kwaad.

6. xjeannii

xjeannii Actief lid

15 apr 2016
    403
    2
    18
    Hay!
    2 april was de eerste dag van m'n laatste menstruatie. (denk dat het m'n menstruatie was)
    En 17 april ben ik dood en dood ziek geweest.
    Diarree, overgeven, ziek, weinig eetlust, slap.
    Ik had het er nog met mijn moeder over dat de laatste keer dat had ik nog bij haar woonde. zeker jaren geleden.
    en 2 mei positief getest.

Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft gehad, misschien was het wel gewoon een griepje. maar blijft toch gek

7. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Hoe voel je je nu?

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.919
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Dat was echt een griepje. Als het met de innesteling te maken had dan zou je je ei rond cd 8 hebben gehad in die cyclus en rond 20 april al positief hebben moeten testen ;)

9. Marloa

Marloa Lid

1 sep 2015
    65
    1
    8
    Dankje lieve dames!
    Ik blijf eigenlijk ook wel hopen dat ik zwanger ben hoor (al zei m'n man gisteren: hopelijk niet want je neemt nooit iets van medicatie en nu zou dat vruchtje geen goeie start krijgen)

Gisterenavond werd het steeds erger, water kon ik niet binnenhouden en het leek dat er meer uit kwam dan er in bleef. M'n man is dan maar snel bij z'n mama Imodium gaan halen (wij hebben niks pillen in huis...) en rond 23u toch maar de dokter van wacht gebeld omdat ik ook bloeddrukval had en weggedraaid was (lees: moeten gaan liggen op de vloer in de badkamer).

Die heeft me dan een spuitje Buscopan gezet tegen de krampen en heb goed kunnen slapen en tot nu toe is al het water dat ik drink er in gebleven of komt er uit als pipi :) Geen diarree meer. Sewwes voorzichtig een boterhammeke met banaan proberen... En 5 dagen een soort gistpilletjes, ben de naam kwijt, een voorloper van probiotica.

Ikzelf hou m'n fingers crossed dat ik zwanger ben en heb ook tegen m'n man gezegd dat het vruchtje niet 100% deel uitmaakt van mijn lichaam en de dokter zei ook dat die medicatie veilig is ALS ik zwanger zou zijn. Dat was ook een geruststelling.

10. xjeannii

xjeannii Actief lid

15 apr 2016
    403
    2
    18
    Ik heb daarvoor niet getest, alleen de 17e zelf geloof ik....
    Maar goed kan natuurlijk van een griepje zijn.
    Mijn cyclus schommelt ook heel erg.
    Maandag afspraak maken voor een echo en dan hoor ik precies hoever ik ben

11. Marloa

Marloa Lid

1 sep 2015
    65
    1
    8
    Om jullie even een update te geven:
    vrijdag had ik dus lichtroze afgeveegd, vandaag al meerdere keren donkerbruin slijm. Dat is weer eerst even oud bloed dus tel altijd pas wanneer het rood bloed is als eerste dag.

Mja.... ik hou m'n hoop toch wat op het idee dat het een innesteling kan geweest zijn maar dus niet in stand is kunnen blijven door die felle diarree. Kwestie van mezelf een beetje op te beuren dat het misschien toch wél mogelijk is om na 2 jaar op natuurlijke wijze zwanger te worden.
    (of is dat mezelf voorliegen uit "angst" om niet op de vraag van de gyn te willen/moeten ingaan om verdere onderzoeken te laten uitvoeren en op te starten met IUI of IVF ?! )

12. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

3 nov 2015
    933
    585
    93
    Hier heerst een norovirus. Klinkt ook bekend hoor! Ik had dezelfde symptomen, zaterdag hartstikke ziek en de volgende dag nergens last van. Vandaag bij het afvegen opeens lichtroze afscheiding. Ik hoef pas de 19e ongesteld te worden en ik ben de trotse eigenaresse van een spiraal..
    ik hoop natuurlijk van harte dat het voor jou toch innesteling is geweest!

Deel Deze Pagina