kleine trillingkjes

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ikke87, 17 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke87

ikke87 Actief lid

18 sep 2007
    206
    0
    16
    Hallo,
    het is alweer eventjes geleden dat ik hier nog iets gepost heb, maar ik heb toch terug een vraagje...
    Gisteren avond zat ik in de zetel tv te kijken en toen begon mijn baarmoeder (denk ik) precies heel lichtjes te trillen, het was echt raar, aan de buitenkant was het niet te voelen, het leek zo een beetje op op je maag dat grolt als je honger hebt, maar dan juist boven mijn schaambeen... en dit heeft toch ongeveer 10 min geduurd, en dan was het weg....
    Is er hier iemand die dit misschien al eens heeft gehad?

groetjes,
    ikke87

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

ik herken dit wel, heb het meestal een dag voor of op de dag van mijn eisprong...

3. music4life

music4life Niet meer actief

ik herken dit,,alsof je kippenvel in je buik hebt..weet het ook niet ,zal er wel bij horen

4. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik herken het ook.. (van voor de zwangerschap hoor hihi).. tis net of er allemaal kleine luchtbelletjes kapot ploppen in je buik.
    Heb ook gehoord dat het met je eisprong te maken kan hebben.

5. ikke87

ikke87 Actief lid

18 sep 2007
    206
    0
    16
    danku voor de antwoorden, ik hoop echt dat het mijn eisprong niet geweest is, kan ook bij niet,want mijn temp is al van vorige week zaterdag omhoog gegaan... We Wachten wel weer af :(

groetjes,
    ikke87

6. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    je baarmoeder is het in ieder geval niet want die zit onder en achter je schaambot, dus niet erboven..

wat het dan wel geweeest is?

klinkt een beetje alsof je darmen zeg maar even een "spastische aanval" hadden... ;)

gr.smoekie

Deel Deze Pagina