Hallo, het is alweer eventjes geleden dat ik hier nog iets gepost heb, maar ik heb toch terug een vraagje... Gisteren avond zat ik in de zetel tv te kijken en toen begon mijn baarmoeder (denk ik) precies heel lichtjes te trillen, het was echt raar, aan de buitenkant was het niet te voelen, het leek zo een beetje op op je maag dat grolt als je honger hebt, maar dan juist boven mijn schaambeen... en dit heeft toch ongeveer 10 min geduurd, en dan was het weg.... Is er hier iemand die dit misschien al eens heeft gehad? groetjes, ikke87
Ik herken het ook.. (van voor de zwangerschap hoor hihi).. tis net of er allemaal kleine luchtbelletjes kapot ploppen in je buik. Heb ook gehoord dat het met je eisprong te maken kan hebben.
danku voor de antwoorden, ik hoop echt dat het mijn eisprong niet geweest is, kan ook bij niet,want mijn temp is al van vorige week zaterdag omhoog gegaan... We Wachten wel weer af groetjes, ikke87
je baarmoeder is het in ieder geval niet want die zit onder en achter je schaambot, dus niet erboven.. wat het dan wel geweeest is? klinkt een beetje alsof je darmen zeg maar even een "spastische aanval" hadden... gr.smoekie