Negatieve testen, maar wel zwangerschapssymptomen

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Kirmizi3, Jan 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kirmizi3

Kirmizi3 Nieuw lid

Jan 30, 2008
    1
    0
    0
    Delft
    Hallo,

Ik hoop dat een van jullie mijn onzekerheid enigzins kan wegnemen;

Maanden lang heb ik de pil (microgynon 30) doorgeslikt om niet ongesteld te worden. Daarmee ben ik nu gestopt en heb inmiddels al 3 strippen ingenomen en ook de stopweken gehouden. Mijn stopweek in eind december, was langer dan normaal omdat mijn pil op was en ik uit logeren was. Deze heeft ongeveer 2 weken geduurd. Heb toen wel gemeenschap gehad.
    Vanaf kerst voel ik steeds iets 'trekken' in de rechter kant van mijn onderbuik. En daarom ben ik sinds 3 weken helemaal gestopt met de pil om mijn eigen cycles weer opgang te krijgen. Voordat ik stopte heb ik 11 dagen nog de pil geslikt. Nu, na 3 weken gestopt te zijn, ben ik nog steeds niet ongesteld. 3 testen heb ik gedaan en deze waren allemaal negatief. Ik heb een blaasontsteking gehad, waar ik vorige week voor ben behandelt. Dit heb ik normaal nooit, maar aan het begin van mijn 1e zwangerschap had ik dit wel... Ook toen waren alle testen negatief.
    Vandaag heb ik mijn bloed laten prikken en ik krijg hier dinsdag de uitslag van, maar ik ga stuk van de stress en vraag mij af wat jullie denken over mijn situatie? Verder ben ik ook moe en emotioneel. Ik heb geen last van misselijkheid en gevoelige borsten, dit had ik de eerste keer wel...

Hoop een antwoord of vermoeden te ontvangen van jullie!
    Alvast bedankt!
    Kirmizi3

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi Kirmizi3,

helaas kan ik je geen zekerheid geven dit zal de bloedtest kunnen doen. Het is heel lastig dat begrijp ik en je wilt graag zekerheid. Nog even geduld meid! In het vervolg is het wel handig om de pil trouw in te nemen, altijd een extra strip bij je te hebben en niet te stoppen in het midden van de strip dit doet je cycles geen goed. En als je graag een kindje wil dan niet meer aan de pil beginnen..
    Groetjes Imke

Share This Page