Hier een ruggenprik gehad. Die andere werd afgeraden omdat je daar suffig/stoned van kon worden. Ruggeprik was een opluchting. Voelde de weeen niet. Maar er moet te luchtig over ruggenprik nagedacht worden want hij heeft ook veel nadelen. Kans op koorts bij moeder en kind. Hierdoor hartslag van kind wat verkeerd kan gaan. Grote kans dat je niet goed zelf kan persen dus erg groot risico dat het een kunstverlossing wordt. Je mag niet dezelfde naar huis. Als kleine koorts heeft dan moet het waarschijnlijk op de kinderafdeling blijven. Je kan met ruggenprik niet rer van bed af. Ik had ctg band, hartslagmeter op kind dr hoofdje, zuurstofmeter op mn vinger, de ruggenprik zelf, infuus met vocht en nog een infuus met antibiotica omdat ik en kkeine tijdens bevalling koorts kregen. Kleine moest na de geboorte ivm koorts een paar uur naar de kinderafdeling. Na flink zeuren gelukkig wel snachts bij mij. Moest langer blijveh ivm koorts en omdat ik door de ruggeprik niet meer zelfstandig kon plassen:x Mocht paar dagen later weg met een catheter.
ja die heb ik bij de eerste gehad en zou het nooit meer doen. je wordt zo "stoned" als een garnaal en grote delen van de bevalling weet ik echt niet meer. achteraf pas werd mij verteld dat dat kon gebeuren. en bedankt he!!!! ik vond het ook niks helpen hoor tweede zonder gehad en vond het erg jammer dat ik er bij de eerste wel voor om had gevraagd
ik heb dat pompje ook gehad, ze zeiden dat het de scherpe kantjes ervan af haalt.. nou ik heb geen wee meer gevoeld. lag stoned op dat bed. haha zou de volgende keer weer voor dat pompje kiezen, je bent er direkt weer bij.