beetje onzeker....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Selmalientje, 2 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selmalientje

    2 mrt 2006
    39
    0
    0
    Hoi, ik ben selma en ben nieuw hier.

    Ik heb het iedee dat ik zwanger kan zijn maar weet het niet zeker, dus wou ik hier even een beetje kennis opdoen.

    Ik heb sinds eergisteren zo zeurderig/raar gevoel in mijn buik. mijn stopweek is vogende week vrijdag. de vorige keer dat in ongi was, was ik ook een dag eerder en ik kon het nou niet bepaalt ongesteld noemen het was zo kort en weinig.

    Ik lust en eet ook opeens zoveel dingen die ik eerst niet at...!?
    of zelfs niet luste :p en ik moet heel vaak naar de wc.

    misschien kan iemand zijn eigen evaringen met mij delen? en mij vertellen hoe groot mijn kans is dat het zo is,

    En uhm ja, ik ben de pil vergeten.

    Groetjes Selma :D
     
  2. lildushi2000

    21 feb 2006
    90
    0
    0

    Hoi Selma...ik heb hetzelfde gehad als wat jij nu ook hebt hoor...zeurderig gevoel in mijn buik voor mijn stopweek...ik was ook af en toe misselijk en ik voelde me apart...uiteindelijk bleef mijn menstruatie uit en nu ben ik dus zwanger...en ik was ook de pil vergeten...eerst dacht ik dus dat die pil nog wel in mijn lichaam zou zitten maar toch ben ik zwanger geworden...maar natuurlijk weet ik niet hoe het bij jou zit...nog eventjes geduld...misschien kan je dan wel gaan testen...ik ben heel erg benieuwd hoor...wens je alvast succes......
     
  3. Selmalientje

    2 mrt 2006
    39
    0
    0
    Bedankt voor je verhaal, Ik krijg er wel een beetje de zenuwen van. van dat wachten en het maar niet zeker weten!!

    Groetjes Selma
     
  4. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Hoi Selmalientje,

    Ik begrijp dat je de pil nog slikt? Ben je hem vergeten dan en zo ja, in welke week?
     
  5. Selmalientje

    2 mrt 2006
    39
    0
    0
    1e week 1e of 2e dag geloof ik ....
     
  6. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Okee.
    Dan hoef je je niet zo'n zorgen te maken hoor. De kans dat je zwanger raakt als je in de eerste week je pil vergeet (zeker de 1e of de 2e dag) is niet zo groot. Als ik jou was zou ik dus maar eerst eens rustig je stopweek afwachten ;)
     
  7. Selmalientje

    2 mrt 2006
    39
    0
    0
    Vandaag ben ik een soort van ongesteld geworden, alleen. volgende week vrijdag is pas mijn stopweek. en het was heel anders veel minder rood, en het begon vanmorgen. maar is nu bijna al weer weg...!! Wat is dit toch?

    Groetjes Selma
     
  8. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    lieve Selma,

    ik zou even naar de huisarts gaan als ik jou was, dat is helemaal niet raar en hij kan je onzekerheden weghalen, in ieder geval kijken wat er is en of er iets is.

    liefs,
    Neeltje
     
  9. Selmalientje

    2 mrt 2006
    39
    0
    0
    als ik ga, wat gaat ie dan doen :rolleyes: ? .... en iemand nog enig iedee wat het kan zijn?
     
  10. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    In de eerste week je pil vergeten is wel heel "gevaarlijk". Zie bijsluiter van je pil.
    Ik zou gewoon afwachten totdat je stopweek is en dan zonodig testen.

    Succes
     
  11. Selmalientje

    2 mrt 2006
    39
    0
    0
    Ja, ik ga maar afwachten dan. Ookal word k wel een beetje gek Wachten is zoooo vreselijk. ik maak me zelf geloof ik een beetje gek... :(

    Bedankt voor je antwoord.

    Groetjes Selma
     
  12. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    stel anders je vragen aan de verloskundige op het forum misschien kunnen zij je al stuk verder helpenhttp://www.zwangerschapspagina.nl ... m.php?f=49


    liefs,
    Neeltje
     
  13. Selmalientje

    2 mrt 2006
    39
    0
    0
    Vanmorgen weer een bloeding, en ook nu is het weer haast niks meer .... het is wel donkerder beetje bruinig nu, maar er zit ook een beetje slijm tussen. (sorry voor de ditails.... :rolleyes: ) snap het niet meer hoor... :(
     
  14. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    gewoon ff een testje kopen... dan weet je het zeker... en als deze negatief is, misschien ff afwachten nog...

    gr. sarah
     
  15. Hey, als je het niet vertrouwd zou ik toch maar even naar de huisarts gaan, of even een testje doen, alleen moet je voor een betrouwbaar resultaat daar misschien nog een paar daagjes mee wachten.

    succes groetjes van mij
     
  16. Selmalientje

    2 mrt 2006
    39
    0
    0
    ja, mijn moeder (want ja, ik ben pas 16...) zei dat ook al. dat ik dan maar naar de huisarts moest gaan. dus ik wil het nog even 2 daagjes afwachten. en dan toch maar gaan!

    Bedankt voor de reacties :)
     
  17. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Ja, ik denk dat dat toch het beste is wat je kunt doen, naar de dokter gaan....
    Die kan je de antwoorden geven waar je om vraagt, en evntueel onderzoeken wat er mis is, als je niet zwanger bent....
     
  18. Selmalientje

    2 mrt 2006
    39
    0
    0
    Ik had nog even 1 vragje :rolleyes: gewoon ff tjek hoelang duurt eventueel een innestelingsbloeding? of is dit heel verschillend?

    misschien beetje gekke vraag maar ach :rolleyes: :p

    Groetjes en bedankt
     
  19. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Meestal maar heel even... 1 keer bloed vegen en niet meer!
    groetjes
     
  20. Selmalientje

    2 mrt 2006
    39
    0
    0
    Ik ben heel de week niet ongesteld gewoorden... testje gedaan, was negatief. moet vandaag weer beginnen met de pil. en ik vind het allemaal maar een beetje vaag. kan het zijn dat je menstruatie gewoon een keer wegblijft?

    Groetjes en alvast bedankt Selma
     

Deel Deze Pagina