opzich een mooi filmpje,maar ik vind het echt niet normaal,zulke grote kinderen nog aan de borst. Maximaal tot 1 jaar,maar dat is mijn mening!
Mooi filmpje idd, zou toch fijn zijn als het iets normaler werd. Ik vind het niet normaal om op de 1ste verjaardag aan een kind te moeten vertellen dat er voortaan niet meer aan de borst mag worden gedronken. Mijn zoon van anderhalf zou het verschrikkelijk vinden als hem dat plezier ontnomen wordt .. en groot is ook maar relatief. Als je kind straks 7 is dan vindt je dat toen hij 2 was toch nog wel erg klein was. Als je er gewoon voor openstaat dan groei je vanzelf met je kind mee en dan denk je er niet bij na dat je kind "al" 1 is geweest.
Ik las laatst nog dat het wereldwijd gemiddelde borstvoeding geven op 4 jaar ligt. Alleen hier in het westen gaan we zo onnatuurlijk met onze kindjes om en menen ook nog dat dat normaal is en de natuurlijke manier 'pervers'.
Mooi filmpje ... maar ook ik heb wat moeite met die al wat oudere kinderen aan de borst En bij 1 zag je gewoon dat ze met haar tanden aan de tepel trekt Nou ja iedereen moet doen waar die zich goed bij voelt ... maar ik ga dat niet zo lang volhouden ...
Ik ben het met Keiko, het is jammer dat we zover van onze natuurlijke roots af komen te staan. De natuurlijke speenleeftijd ligt tussen de 2-7 jaar. Ik dacht vroeger ook altijd wat minder genuanceerd erover,maar nu ik me erin verdiept hebt, kan ik hartelijk om mijzelf lachen, ik weet nu wel beter! Kortom mijn kind krijgt bv zolang als hij wil. Leuk filmpje trouwens
Erg leuk filmpje! En Linda, in tegenstelling tot wat jij niet normaal vindt, dat is het toch echt wel Mijn dochter mag ook voorlopig nog lekker drinken bij me hoor, goed voor beide partijen!
Het is meer dat hier in Nederland er raar naar wordt gekeken. Het schijnt namelijk dat kinderen in de hele wereld gemiddeld zo'n 4 jaar aan de borst zitten. Ik zeg niet dat ik het ook zou doen, maar je weet nooit. Ik dacht ook altijd dat ik voor kunstvoeding en potjes zou gaan en kijk nu... Het filmpje vind ik gewoon mooi, de liefde tussen moeder en kind straalt er vanaf. Het filmpje werd door de regering van een latijns-amerikaans land (ik weet even niet meer wélk land) gemaakt om borstvoeding te promoten. Ik denk dat Nederland op zijn kop zou staan als Klink een zelfde filmpje zou maken! Dar teta es dar la vida: de borst geven is het leven geven.
prachtig filmpje vind ik. Voor ik zwanger was van Liene zei ik altijd dat kinderen die de borst kunnen vragen door te spreken, veel te oud zijn om nog te drinken... En nu smelt ik gewoon als Liene 'pap' vraagt... en 'nog pap' en mijn andere borst wil...
Mooi Ik schreef dat er inderdaad een groot kind tussen zat, dat betekent niet dat ik het raar vind om dan nog borstvoeding te geven hoor. Ik vind het juist prachtig! Alleen kan ik me voorstellen dat sommigen daar anders over denken (ik namelijk ook vóórdat ik een kindje had). Ik moet er ook nog helemaal niet aan denken om te stoppen
Wat een mooi filmpje. Ik roep al vanaf het begin zolang het goed gaat blijf ik borstvoeding geven. Keano happy=mama happy