Jullie mening/ervaring gevraagd over timing HSG.

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Labmuisje78, 31 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Labmuisje78

Labmuisje78 Actief lid

2 sep 2015
    385
    0
    0
    Hallo dames,
    Ik moet voor we beginnen aan de IUI nog een HSG onderzoek ondergaan. We willen in april beginnen met de IUI. Wat is het verstandigste om te doen? In februari al de HSG doen zodat als er een blokkade wordt gevonden ze er nog iets aan kunnen doen? Of in maart de HSG doen zodat de eileiders mooi schoon zijn voor de IUI in april?

Alvast bedankt voor jullie inbreng.

2. Beeb1987

Beeb1987 Actief lid

23 nov 2014
    373
    1
    16
    Vrouw
    leerkracht b.o.
    Noord Holland
    Eerlijk? Zo snel mogelijk. Bij mij was IUI, als m'n zwangerschap geen bbz was geweest, niet eens meer nodig geweest.. Het is een rot ingreep, maar bij veel vrouwen net het zetje dat ze nodig hebben.

3. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik zou het ook zo snel mogelijk doen hoor... Zal meer goed dan kwaad doen veronderstel ik!
    Ik heb eerst een HSG gehad, maar moest nadien nog een laparascopie ondergaan... Moest dat er nog tussenkomen ben je wat langer bezig...

4. Moess

Moess Niet meer actief

Ik zou het ook gewoon doen zo snel als het kan. Je moet al steeds veel wachten en als ze twijfelen heb je kans op een laparoscopie en moet je ook weer wachten.

5. Labmuisje78

Labmuisje78 Actief lid

2 sep 2015
    385
    0
    0
    Ik heb een ontsteking aan mijn eileiders en baarmoeder gehad na het plaatsen van een spiraaltje. Vandaar het onderzoek. Ontstekingen zijn niet echt bevorderlijk voor de doorgankelijkheid van de eileiders.

Bedankt voor jullie mening.

6. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Ik zou het ook gewoon zsm is. Na de HSG schijn je ook iets meer kans te hebben op natuurlijk zwanger worden. Ondanks dat ik volgende maand met hormonen ga beginnen voor ICSI geloof ik er maar in haha- vorige week HSG gehad, nu laatste natuurlijke eisprong en als n dolle met m'n benen in de lucht. You never know...
    Heel veel succes! Neem die naproxen die ze je geven en probeer te ontspannen, dan is het prima te doen.

7. Labmuisje78

Labmuisje78 Actief lid

2 sep 2015
    385
    0
    0
    Hihihi, nou ik denk dat ik het toch nog 1 cyclus uitstel, ben gisteren ongesteld geworden maar lig nog met 39,0°C in bed. .... heb nu echt geen zin in polonaise aan me lijf. Heb zelf een korte cyclus dus binnen deze maand wordt ik wel weer ongesteld. Dus kan nog prima.

Deel Deze Pagina