Zo ontzettend moe na terugplaatsing ivf

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door miich, 31 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Hooi meiden

Ik heb een vraagje dit is onze 2de ronde ivf.
    Woensdag 21 okt. De punctie gehad en zaterdag 24-10 de terugplaatsing.
    Nu ben ik de laatste paar dagen al zo moe dat ik nergens meer energie voor heb.
    Sta al doodmoe op kan een paar uur wakker blijven en stort daarna helemaal in en slaap een paar uur. De nachten slaap ik goed en helemaal door.
    Heeft iemand hier ervaring mee?

2. eefke

eefke Lid

14 nov 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hetzelfde gevoel. Wij zijn in deze cyclus na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gestart met de hormonen voor een IVF behandeling (gonal f, cetrotide, pregnyl, utrogestan)
    Helaas was de stimulatie van de gonal f niet afdoende en had ik te weinig follikels voor een goede punctie. Dit werd dus een escape iui. Hierna utrogestan vaginaal inbrengen. Na de iui ben ik ook zo intens moe.. en beetje teneergeslagen soms en mijn eetlust is heel anders. Denk dat dit toch door de hormonen komt.
    Overigens kan ik de dag wel volbrengen maar ben blij als ik op de bank zit/in bed lig. Ff volhouden denk ik ;)

3. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Utrogestan ( en spanning) is echt heel vermoeiend. Sterkte!

4. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Als je utrogestan hebt dan zal het daar door komen. Ik gebruik al maanden elke ronde utrogestan en ben soms zo moe dat ik niet eens naar de winkel kan lopen.

Maar gelukkig zit er soms ook een ronde tussen dat de vermoeidheid minder is!

Deel Deze Pagina