hallo, ik ben afgelopen donderdag naar de vk geweest. nu waren er twee dngen te zien, de eerste was een vruchtzak van 6,5 week en nog iets wat leek op een vruchtzak maar wat ook een bloedprop kan zijn. nu was mijn laatste menstruatie 15 september maar als ik het goed gevoelt heb mijn eisprong pas 1 oktober. ik zou dus volgens de berekening 8 weken moeten zijn, maar je zag nog niks zitten in de vruchtzak. ik heb nog steeds symptomen moet ik nu echt rekening moeten houden dat het weer een miskraam gaat worden???? bedankt alvast
Hoi Babsb, dat valt toch nog wel lastig te zeggen. Een nadeel van een vroege echo is dat je qua termijn nog niets concluderends kunt zeggen, maar wel of er een vruchtje zit en of er een hartje klopt. Nu is dit laatste beide niet het geval als ik het zo lees en dat is niet echt een goed teken bij 6,5 week, dan zou er toch al wel een vruchtje te zien moeten zijn. Het kan zijn dat je toch minder ver zwanger bent, maar dan moet er volgende week of na 2 weken echt wel iets te zien zijn. En of het in aanleg 2 vruchtjes zijn of dat het toch een bloedpropje is, kun je nu ook nog niet uitsluiten. IK zou dus helaas toch wel rekening houden met het feit dat het weer een miskraam kan zijn, maar echte duidelijkheid krijg je pas op de volgende echo. Helaas dus toch afwachten, ik duim voor jullie. Groetjes Brigitte
dank je wel voor je snelle reactie, dan moeten we maar afwachten en hopen dat het goed is. al hebben we allebei niet echt de hoop hoor dat het goed is, we gaan er wel van uit dat het weer verkeerd gaat groetjes babs