wat denk je?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door moique rouan, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moique rouan

4 jul 2006
    63
    0
    0
    huismoeder
    hoorn
    hallo
    vorig jaar ben ik bevallen in januari van een zoontje. ik geef hem borstvoeding daardoor werd ik pas na 7,5 maand ongesteld. het was elke keer rommelig elke 2 weken vloeien soms veel soms een beetje. daarna na 2 weken 1 dag alleen wat bruin en 2 weken later een normale menstruatie. we gebruiken geen pil oid maar om niet zwanger te worden doen we HET niet de dagen voor de eisprong. ik werd niet ongesteld na een week een test gedaan van het kruidvat de goedkoopste en als je heel goed keek zag je iets van een streepje maar niet duidelijk. een paar uur later was het wel donker maar volgens de beschrijving van de test telde dat niet alleen de eerste 5 min. een dag of 3 later weer een gedaan en die was wel wat donkerder maar ook niet super. dus weer een dag of 3 later toch maar weer voor de zekerheid ( pff het kost wat ) en toen was ie wel heel duidelijk. ik ging er vanuit dat mijn eisprong eerder was geweest omdat ik een dag voor de eigenlijke eisprong wat bruin verlies had en dacht oh een eisprong. dinsdag op de echo moest ik dan 8 weken zijn maar er was een vruchtzakje te zien met vruchtje van een kleine 6 weken en dus nog geen hartje. de gyn ging uit van 8 weken en zei dus dat het hoogstwaarschijnlijk wel fout zit maar woensdag moet ik terug om nog een keer te kijken. kan het zijn dat het toch nog goed is of moet ik er maar sterk rekening mee houden van niet? ik heb nog geen druppel bloed of bruin of kramp gehad dus ik hoop stiekem dat het goed is. als het niet zo is ben ik toch wel teleurgesteld ook al was het niet gepland. ik zal er niet kapot van zijn want we hebben er 5 en ik heb al 2 miskramen gehad en zelfs 1 met 18 weken dus ik ben wel wat `gewend`. niemand kan het natuurlijk zeker weten en met mijn 41 jaar is de kans op een miskraam ook groot maar ik vraag me gewoon af of het toch zou kunnen. groetjes moique

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Je menstruatie was nog niet helemaal regelmatig dus de kans dat het een jongere zwangerschap betreft is heel reeel. Het is nu afwachten op de volgende echo.....spannend!

Imke

3. moique rouan

4 jul 2006
    63
    0
    0
    huismoeder
    hoorn
    dank je wel voor je antwoord maar gisteravond laat heb ik wat bruinverlies gehad daarna niet meer maar wel constant lage rugpijn dus ik ga maar uit van een aankomende miskraam. morgen vieren we dat mijn zoontje vandaag 1 jaar is geworden dus ik hoop niet dat het dan gebeurt niemand weet het namelijk ik zie wel. groetjes moqiue

Deel Deze Pagina