Sorry, ik had verkeert gelezen en gekeken, die medicatie is niet verstandig tijdens de zwangerschap, maar ik denk dat één enkele tablet niet uitmaakt voor vruchtbaarheid, alleen als je het langer dan bijvoorbeeld 2 dagen gaat slikken... Maar ja, als de huisarts zegt dat je het niet moet doen, dan is dat misschien het beste, aan de andere kant, steeds pijn hebben is ook niet makkelijk.
Hi, Ik heb ook imigran gebruikt, maar gebruik het niet meer sinds ik een kinderwens is, het is gewoon beter van niet omdat er te weinig over bekend is. Dan gebruik ik het dus niet, lig ik liever een paar dagen op bed. Gelukkig heb ik nog maar 2 keer een aanval gehad na het stoppen met de pil en niet eens zo hevig. Het lijkt wel alsof pijnstillers geen kwaad kunnen, maar de huisarts (en veel bijsluiters) zullen toch niet voor niets aangeven dat je het beter niet kan gebruiken. Misschien tast het je eicellen aan ofzo (ik roep ook maar iets hoor) of misschien blijft het toch langer in je lichaam hangen. Ik heb trouwens ook flinke pijn gehad in mijn heup en been en had het liefst ontstekingsremmers geslikt, ik zag mezelf al maandenlang hiermee rondlopen en het erger worden. Maar met af en toe een paracetamolletje was het gelukkig goed uit te houden en nu zo goed als over gelukkig! Esmay, een gyn kan niet zien of een eitje bevrucht is. Volgens mij kan je met een inwendige echo op zo'n vroegst bij 1 week overtijd wat zien, maar dan is het al ingenesteld. groetjes, Snoopy