Hoi allemaal, ik heb begin deze week mn ei gehad, hoop uiteraard vurig dat nu eindelijk eens raak is. (Heb een brandend puntje onderin mijn buik bij schaambeen). Helaas heb ik een onsteking in mijn tand en is de pijn echt ondraagelijk. Wilde er niet aan maar kan niet anders dan na tandarts bezoek pijnstillers te nemen. Baal er echt van want het is niet bevordelijk denk ik voor eventuele zwangerschap (innesteling). Een kennis zegt liever niet maar kwaad kan het niet echt, weet iemand of dit zo is? Groetjes
Die hielpen echt niet, ben nu al twee nachten en dagen wakker, ga morgen wederom naar die weekendtandarts en hij haalt m er maar uit trek het echt niet meer. Heb inbrupofen en alleve op maar zal toch wel niet raak zijn denk ik zomaar...
ik heb nu op dit moment hetzelfde als jou alleen ik lig al bijna 2weken wakker haha nu ook weer :S ik pak vaak bruis die helpt goed! maar pak nu gewoon paracetamol met codeine... die helpen ook wel goed hoor! en die mag je 6p dag of zow.... succes! want ik weet hoe het is tandpijn is echt zwaar klote!
Hey Cindy, ja het is mega pijnlijk maar ben vanmorgen weer naar de tandarts gewees en hij heeft een gat geboord om de onsteking te luchten. Er keam mega veel trope uit maar de pijn is gelukkig weg. Het zou nu nog maar kunnen gaan om een innesteling dus weet niet of dat dan direct ook kwaad kan stoot misschien eitje wel af nu dan. Baal er wel van maar ben nu opgelucht dat de pijn weg is en ik weer heb kunnen slapen vanmiddag! jij ook sterkte en snel naar de tandarts gaan he?!
Hey Cindy, ja het is mega pijnlijk maar ben vanmorgen weer naar de tandarts gewees en hij heeft een gat geboord om de onsteking te luchten. Er keam mega veel trope uit maar de pijn is gelukkig weg. Het zou nu nog maar kunnen gaan om een innesteling dus weet niet of dat dan direct ook kwaad kan stoot misschien eitje wel af nu dan. Baal er wel van maar ben nu opgelucht dat de pijn weg is en ik weer heb kunnen slapen vanmiddag! jij ook sterkte en snel naar de tandarts gaan he?!
ja ik ga dinsdag (denk ik) k heb nu weer heel erge pijn ik leef nu de hele dag door op pijnstillers word er gek van moet morgen hele dag werken en ben di vrij....... dankje! grtjes