Ik heb vanochtend een test gedaan en ik vraag me af of het 100% betrouwbaar is. Want het geeft aan dat ik zwanger ben. het is een duidelijke streep. ik ben al 2 weken overtijd. Zal ik nog een test doen of is het genoeg. En ik vraag me ook al af, wat ik nu moet doen als ik zwanger ben.
nou als het een duidelijke 2e streep is ben je zwanger hoor! gefeliciteerd, ik zou morgen even naar je huisarts bellen. zo heb ik het ook gedaan! liefs rebbel
proficiat! het ziet er naar uit dat je zwanger bent! een streep is een streep. Maar als je nog een test liggen hebt, kan je die ook nog eens doen al is het maar voor de onzekerheid weg te nemen. En dan naar de HA zou ik zeggen, die helpt je wel verder...
Dank jullie allemaal wel, eindelijk na zo“n lange tijd. En nu maar ervoor zorgen dat alles goed gaat en ga morgen gelijk de dokter bellen. ik kan het nog steeds niet geloven, ik ben in shock! groetjes nazli
De 1ste dag van je laatste menstruatie is dan ook de 1ste dag van je zwangerschap (de 2 weken vanaf menstruatie tot ovulatie krijg je 'cadeau'). Gefeliciteerd!