Pijnstilling bij miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Siamara, 27 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Weet ik, dankje! Sinds vandaag voel ik me écht een stuk beter. Alleen nog helderrood bloedverlies, geen weefsel/stolsels meer, en geen pijn meer, op een knallende koppijn na, maar ik las dat meer mensen daar last van hebben. Na drie dagen bijna alleen maar plat liggen heb ik ook weer energie om dingen te doen, alleen moet ik me ook weer niet te druk maken, want dan zie ik sterretjes. Morgen echo om te kijken of mijn baarmoeder vanzelf mooi schoon is. Ik hoop en denk het wel :)

2. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Ineens toch weer flinke pijn. Verloor net ook alsnog een groot... Ja, ding. Auwie :(

3. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Helaas normaal, laat je goed nakijken en zeker als het bloeden niet stopt maar lichtjes door gaat dan nogmaals. Maar het klinkt alsof je lichaam het zelf oppakt :)

Siamara vindt dit leuk.
  4. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Lastig he, dat het zo aansleept :( het is wel goed dat je lichaam zelf de reactie heeft om je baarmoeder te laten samentrekken als er nog restjes zitten.

Hopelijk ben je er snel helemaal van af!

Siamara vindt dit leuk.
  5. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Dankjulliewel. Hoop het ook. Over twee uurtjes echo.
    Ik begrijp nu waarom mensen tegen me zeiden dat ik een week niet zou moeten gaan werken. Het is fysiek heftiger dan ik dacht. Emotioneel juist minder heftig... Maar misschien komt er nog een klap.

Deel Deze Pagina