Hoi meiden, ik heb al een paar weken in beide liezen opgezette lympfklieren... Ik voel me ookal weken niet goed, veel moe en overal spierpijn. Ik ben ruim zeven weken zwanger en begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken. De dokter zei een paar weken geleden tegen mij dat ik na twee weken terug moest komen als ze nog steeds opgezet waren, dit ga ik dus deze week ook doen. Hebben meer meiden hier last van gehad tijdens de zwangerschap??
Klinkt gewoon als griep meis... En die klieren zijn ook een teken van griep. Vooral ook die spierpijn erbij! Heb je ook koorts?? Lekker rustig aan doen in ieder geval, en als je het niet vertrouwd, gewoon terug naar de huisarts hoor!
Hoi!! Bedankt voor je reactie , je stelt me een beetje gerust!! Nu je het zegt zou dat best eens kunnen, het voelt een beetje aan als een griep die niet door wil zetten. Ik heb eigenlijk helemaal niet gekeken de afgelopen weken of ik koorts heb gehad, maar heb het wel elke keer bloedheet s`nachts en slaap daardoor ook heel slecht...dus miss toch een lichte griep idd. Ik heb vanavond een afspraak bij de huisarts om er nog even naar te laten kijken. Thanks!!