Volgend mij hadden we dat al eens besproken XD En nog iemand woont bij ons in de buurt, die ben ik vergeten. Mss @tupp?
Ja volgens mij was jij het, want ik weet nog dat ik dacht....3 mensen die het bijna nooit met elkaar eens zijn in zo’n klein gebied
Nu ben ik wel benieuwd waar @tupp woont. Die likes pikker had ik ergens richting Den Bosch gedacht. Is het straks mn achterbuurvrouw.
@RoGiJuLi is mijn achterbuurvrouw, althans zo goed als OT: Ik heb ook genoeg liggen ( PCM 500 mg, zetpillen 120 en 240 mg en ibuprofen) Dus mocht er iemand in nood zijn, en in omgeving Amersfoort wonen, let me know!
Nu ben ik ook wel benieuwd waar @tupp woont als dat zo in de buurt is. Ik woon in Rdaal . En heb een paar doosjes paracetamol 500 liggen.
Ik woon in Brabant (Eindhoven) en hier was vanmiddag bij de Kruidvat en de Etos alles op. Heb nog wel paracetamol liggen dus als iemand dat nodig heeft dan laat maar weten. En ik hou het sws in de gaten als ik bij de winkels kom en als er wat ligt neem ik het sws mee.
Heb niet veel liggen, maar Hema heeft ook paracetemol! Dit weten veel mensen volgensmij niet, in mijn woonplaats hebben ze zelfs foto online gezet om mensen te laten weten dat hema ook heeft