Nou komt tie dan.. Ik ben nu 31 weken en gisteren weer gemeenschap gehad. Wij doen het nog wel maar heel weinig. Nu weet ik dat je gewoon gemeenschap mag hebben totdat je vliezen breken. Maar welke standjes kan je nog doen De meest logische standje is op je zij liggen zodat je buik gewoon voor je rust en hij erachter, maar ik vind dat helemaal niet lekker, en dat doet pijn. Soms lig ik boven op hem (arme jongen) En dan kan ik nog van de sex genieten maar is dat wel goed? Hij denk namelijk dat we haar pletten omdat ik toch wel een beetje rust op mijn buik zo. En de placenta is toch wel sterkt genoeg, of kan dat knappen ofzo als ik te lang op mijn buik leun hihi sorry hoor ik kom nu wel heel dom over vind ik, maar ik vroeg mij dat af. Iemand nog Tips wat standjes betreft.
hihi geen rare vraag hoor Je kan b.v. op een stoel zitten dat je boven op je man zit, of dat jij op iets zit en je man ervoor staat. Iets moeilijker is misschien dat je man op zijn knieen op de grond zit (met evt. een kussentje eronder) en jij aan de rand van het bed zit.( ligt ook aan hoe hoog je bed is . Hoop dat je er wat aan hebt
Whahaha...ik lees vrolijk mee Vind er nu al niet zo veel meer aan...wie weet steek ik er nog wat van op. Goed dat je het gewoon vraagt hoor, tientallen anderen vragen het zich misschien af. Hoop dat je een leuk/goed/fijn alternatief vindt!
Praktisch en fijn en handig: Man op zijn zij, vrouw op haar rug, een beetje in een Xvorm. Dan de benen van de vrouw over de heup van de man (opgetrokken). Zo kan manlief overal goed bij (ook wel prettig) en hoef je niet te frutten met je buik in de weg.
uhm... Wij waren nooit echt van de recht toe recht aan sex.. dus in die zin is er niet veel veranderd..ook niet qua libido (denk dat het bij mij juist erger geworden is!) maar idd wat er hier al gezegd is doggy style is een goed alternatief als je buik in de weg zit. En ik kan er nog steeds van genieten! Moet ook eerlijk toegeven dat wij ook de kamasutra naast het bed hebben liggen dus dat is wel handig om door te bladeren. Want de "gewone" missionaris houding is echt een no no voor mij met die buik! Liefs, Marlene
hahaha ff lachen hoor.. heb thuis een magazine.. waar allerlei leuke standjes in staan.. met plaatjes haha (wel getekend hoor) Ik zal vanavond wel eens kijken! en het hier opschrijven!
ik ging dan op mijn zij liggen en hij ging dan op zijn knieen zitten en ik leunde dan met mijn been op zijn heup
corrigeer me als ik het mis heb maar als ik zo naar je banner kijk.... denk ik dat je moeder wel weet dat je sex hebt
Wij zijn al 3 maanden sexloos Het komt er gewoon niet van en ik moet zeggen ik zie er ook wel tegen op met die buik zeker nu ik al die verhalen lees over nieuwe standjes wij zijn altijd nog al van het gewone..missionaris dus. Misschien nog maar 3 maandjes sexloos blijven Zijn er meer vrouwen die sexloos zijn? Of ben ik heel raar ?
Uhmm... .. Wat ik zelf fijn vindt sinds ik wat verder ben in de zwangerschap is op de rug (evt met kussen onder billen)en mn partner op zn knieen Op deze manier hoeft hij niet te leunen op je buik. Verder is dit standje ook niet alleen handig voor penetratie maar voor meerdere 'dingen' waardoor je toch erg intiem bent met elkaar... 8) (Dat ik dit nog eens op een forum zou plaatsen) Have fun! 8) Liefs
Doggy style (jeetje wat een woord hihi) is toch wel mijn favoriet en nu helemaal. Buik zit zo helemaal niet in de weg, bij mij niet tenminste. Vind het een ideaal standje...